پیش بینی آینده سیاسی علی لاریجانی

به گزارش مجله پارمیسفان، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره ورود اعضای تازه به این جریان توضیحاتی ارائه داد.

پیش بینی آینده سیاسی علی لاریجانی

به گزارش خبرنگاران، علی محمدنمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به تشکیل حزب اصلاح طلب به وسیله علی لاریجانی، گفت: بعید می دانم لاریجانی وارد عرصه تشکیلاتی و حزبی گردد، اما اگر هم وارد گردد ارتباطی به اصلاح طلبان ندارد، زیرا خط مشی اصلاح طلبان در طول این مدت کاملا معین بوده است و اصلاحات هم چهره های شاخص کم ندارد.

او ادامه داد: من در مصاحبه های قبلی هم گفتم خوب است هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا به یک حزب تبدیل شوند و اگر لاریجانی بتواند اصولگرا ها را به یک حزب واحد تبدیل کند و از سویی هم بزرگان جریان اصلاح طلب این اقدام را انجام دهند بسیار خوب است. اما منطقی نیست که لاریجانی حزبی را زیر پرچم اصلاح طلبان تشکیل دهد؛ بنابراین چنین امری اصلا امکان پذیر نیست.

نمازی درباره احتمال پوست اندازی جریان اصلاحات بیان نمود: اصلاح طلبان حتی اگر بخواهند پوست اندازی نمایند تغییر هویت نخواهند داد؛ البته ممکن است که در روش ها تنو نظری داشته و برنامه های خود داشته باشند؛ اما پوست اندازی به این معنا که کلا تغییر ماهیت دهند و زیر پرچم یک مرام نامه نو که یک بیگانه برای آن ها مطرح کند نخواهند بود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در انتها تاکید نمود: اصلاح طلبان بر اساس اساسنامه خود و با گذشت زمان اصلاحاتی را در روش های خود خواهند داشت، اما علی لاریجانی اصولگرای معتدل است و از سران این طیف محسوب می گردد و وجود چنین چهره هایی در میان جریان اصولگرایی بسیار امر مثبتی است تا ما به سمت دو حزب فراگیر برویم.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1777

به "پیش بینی آینده سیاسی علی لاریجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آینده سیاسی علی لاریجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید