تور اروپا: پیامد های سیل فاجعه بار در اروپا، یک بزرگراه در بلژیک زیر تلی از زباله

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرگزاری فرانسه با انتشار تصاویری از انباشته شدن ده ها هزار تن زباله در بزرگراهی در بلژیک بر اثر جاری شدن سیل دو ماه پیش اطلاع داد.

تور اروپا: پیامد های سیل فاجعه بار در اروپا، یک بزرگراه در بلژیک زیر تلی از زباله

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ، بر اثر سیل شدید اروپا که در ماه ژوئیه رخ داد، مردم وسایل بلااستفاده خود را بیرون منزل رها نموده و با توجه به اشباع مخازن نگه داری زباله، شهرداری مجبور به جمع آوری آن ها کنار بزرگراه شده است.

در شرق بلژیک، یک بزرگراه تقریبا به طور کامل زیر چندین تن زباله دفن شده است. این زباله ها شامل یخچال های خرد شده، وسایل متلاشی شده، پرده های تکه تکه شده، اسباب بازی ها و عروسک ها، وسایل الکترونیکی از کار افتاده و انبوهی از شیشه است.

زباله ها که روی سطح بزرگراه A601 شهر لیژ بلژیک جمع شده اند، هزاران تُن وزن دارند و در هشت کیلومتر از سطح اتوبان پهن شده اند.

لوک جوین، رئیس سرویس حمل زباله اینترادل شهر لیژ، در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه بیان نمود: همه وسایل منزل، کمد ها و اسباب و اثاث مردم خراب شده و از بین رفته بود. به همین علت مردم آن ها را در خیابان و بیرون از منزلشان رها کردند. شهرداری هم به علت رعایت ایمنی هر چه سریع تر باید این زباله ها را جمع می کرد. پس این مکان را به اسم جایی موقت برای نگه داری زباله انتخاب کردیم.

پس از بازدید اولیه پلیس برای اطمینان از اینکه بقایای انسانی در میان زباله ها وجود ندارد، شهرداری دست به کار شد.

با اشباع مخازن نگه داری زباله، سه مکان موقتی برای نگه داری 160 هزار تُن زباله در نظرگرفته شده است. یکی از آن ها همین بزرگراه است.

گفته می گردد 60 درصد این زباله ها بازیافت و بقیه سوزانده خواهند شد. اما با توجه به حجم بسیار بالای آن، تخمین زده می گردد چنین فرآیندی حدود 9 ماه زمان ببرد.

سلین تلیر، وزیر محیط زیست بلژیک اعلام نموده است که بودجه 30 میلیون یورویی برای این کار اختصاص پیدا نموده است. وی هم چنین گفت: تکه هایی از زندگی شهروندان ما در میان این زباله ها است. کسانی که بسیاری از خاطرات خود را با این سیل گم کردند.

پس از سیل بی سابقه اروپا که در اواسط ماه ژوئیه به بلژیک رسید، ساکنان این منطقه خانه های خود را رها کردند و اکنون بزرگراه زیر تلی از وسایل منزل پوشیده شده است.

سیل بی سابقه اروپا که در اواسط ماه ژوئیه رخ داد، در 12 کشور اروپایی فاجعه ای تاریخی رقم زد. در جریان این سیل حدود 300 نفر جان خود را از دست داده و بیش از یک هزار و 500 نفر مفقود شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1802

به "تور اروپا: پیامد های سیل فاجعه بار در اروپا، یک بزرگراه در بلژیک زیر تلی از زباله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: پیامد های سیل فاجعه بار در اروپا، یک بزرگراه در بلژیک زیر تلی از زباله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید