پامپئو: کار ترامپ با چین هنوز تمام نشده است

به گزارش مجله پارمیسفان، وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که حتی پس از شکست ترامپ در انتخابات هم دولت آمریکا به سیاست های خصمانه علیه پکن ادامه می دهد.

پامپئو: کار ترامپ با چین هنوز تمام نشده است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، درحالی که 2 ماه به خاتمه فعالیت دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا باقی مانده مایک پامپئو، وزیر خارجه ترامپ گفت که کار آمریکا با چین هنوز تمام نشده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پامپئو در سخنرانی اش در مؤسسه رونالد ریگان به شدیدترین نقدها از سیاست های دولت چین پرداخت و این کشور را یک هیولای مارکسیستی-لنینی خواند که قوانینش استبدادی ظالمانه و غیراخلاقی برای آزادی انسانی است.

اظهارات پامپئو یک روز پس از آن صورت گرفت که آمریکا تحریم هایی را بر چهار مقام دیگر چینی به اتهام زیرپا گذاشتن حقوق هنگ کنگ، اعمال کرد.

وی در سخنان خود این سیگنال را نیز داد که دولت ترامپ آماده است حتی پس از پیروزی بایدن در انتخابات هم حملات خود به چین را ادامه دهد.

وی در این سخنرانی گفت: در نهایت مردم چین درست همانند مردم اتحادیه جماهیر شوروی پایان معین کننده تاریخ آن کشور خواهند بود.

پامپئو همچنین گفت که نگرش او نسبت به چین تا حدی به زمانی باز می شود که در سال 2017 در سازمان سیا فعالیت خود را شروع نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1330

به "پامپئو: کار ترامپ با چین هنوز تمام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پامپئو: کار ترامپ با چین هنوز تمام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید