ملاقات هیات اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رئیس دانشگاه شریف راهنمایی الله اندونزی

به گزارش مجله پارمیسفان، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از دانشگاه شریف راهنمایی الله و اتاق ایران این دانشگاه بازدید کردند.

ملاقات هیات اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رئیس دانشگاه شریف راهنمایی الله اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران،هیات مجلس شورای اسلامی متشکل از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات به ریاست نگهبان سلامی معاون کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دانشگاه شریف راهنمایی الله، با دده روش اده رئیس دانشگاه ملاقات کرد.

در این دیدار که چند تن از مسئولین دانشگاه و ولی الله محمدی نصرآبادی سفیر ایران در اندونزی هم حضور داشتند، دده روش اده ، خواهان همکاری فعالانه تر دانشگاه ها و مراکز علمی ایران با این دانشگاه شد و گفت: علاوه بر حوزه های دینی و فرهنگی، همکاری در حوزه هایی چون علوم پایه و فناوری های نوین مد نظر ما است.

رییس دانشگاه شریف راهنمایی الله با اشاره به رشد علمی جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای علمی، آموزشی و فناوری آن، نقش فرهنگ اسلامی همراه با روحیه استقلال طلبی ایرانیان در طول تاریخ را از عوامل پیشرفت کشورمان برشمرد.

وی برگزاری کنفرانس های علمی مشترک ، اعزام استاد و دانشجو ، دوره های مطالعاتی ، تحقیقات مشترک را از جمله زمینه های همکاری میان دو کشور دانست و با اشاره به عزیمت یک استاد ریاضی ایرانی به جاکارتا و همکاری کوتاه مدت و تدریس در دانشگاه شریف راهنمایی الله ، خواهان استمرار این گونه همکاری ها شد.

نگهبان سلامی هم با تشریح پیشرفت های علمی و فناوری قابل توجه کشور مان ، بر آمادگی ایران برای همکاری در زمینه و بخش های مورد نظر تاکید نمود.

وی هم چنین با برشمردن اهمیت علم و دانش در زندگی بشر ، همکاری در این زمینه را برای توسعه و روابط و همکاری در بخش های دیگر مهم و مفید ارزیابی نموده و بر حمایت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از همکاری میان دو کشور تاکید نمود.

فریده اولاد قباد دیگر عضو کمیسیون نیز در این دیدار در خصوص وضعیت و نقش بانوان کشورمان در توسعه پایدار کشور توضیحاتی ارائه کرد که مورد توجه اساتید اندونزیایی نهاده شد.

اعضای هیات همچنین بطور جداگانه با رئیس و معاونین دانشکده الهیات دانشگاه شریف راهنمایی الله دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار طرفین با اظهار خرسندی از روابط و همکاری خوب فیمابین ، بر افزایش این همکاری ها تاکید نمودند.

هیات در ادامه از اتاق ایران که در این دانشکده فعال است و به مراجعه کنندگان اطلاعات در خصوص ایران و کتاب و فیلم ایرانی ارائه می دهد ، بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 590

به "ملاقات هیات اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رئیس دانشگاه شریف راهنمایی الله اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات هیات اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رئیس دانشگاه شریف راهنمایی الله اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید