قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار ، با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می کنیم

به گزارش مجله پارمیسفان، مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران با بیان اینکه قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار، گفت: ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می کنیم و وامدار آن ها هستیم.

قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار ، با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می کنیم

به گزارش خبرنگاران، امیر سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران و معاون وزیر دفاع با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت های مختلف این منطقه پدافندی تجهیزات و قطعات ساخته شده در این سازمان مورد استفاده در سامانه های پدافندی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ شهرام در حاشیه این بازدید ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: فلسفه مهم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) استقامت و مقاومت دربرابر دشمنان است و وظیفه شرعی همه مردم در شرایط کنونی که دشمنان می خواهند این ایستادگی و پایداری را بشکنند برگزاری هرچه باشکوه تر عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران خاطر نشان کرد: در میان نهضت هایی که پس از واقعه عظیم عاشورا رخ داده و از آن حرکت جاودانه الگو گرفته است، کمتر انقلابی را به اندازه انقلاب اسلامی ایران می توان پیدا کرد که تا این حد ریشه در شعار و شعور عاشورا داشته باشد و در ابعاد گوناگون از آن الگو گرفته باشد.

وی ادامه داد: قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار. ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می کنیم و وامدار آن ها هستیم و هرجا که لازم باشد با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می کنیم.

امیر سرتیپ شهرام با اشاره به نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، شرح داد: پدافند ایران در دوران جنگ تحمیلی توانست انواع جنگنده ها دشمن اعم از میراژ 2000 میراژ ام 1 و سوخو و میگ 25 را که از مدرن ترین جنگنده های روز دنیا بودند منهدم و نیروی هوایی عراق را با بحران روبرو کند.

وی در خاتمه افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تحت حمایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و بااتکا به خلاقیت ها و نوآوری متخصصان داخلی و با حمایت صنایع دفاعی توانستیم سامانه های تازه را با کارآیی های خاص بسازیم.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1783

به "قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار ، با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار ، با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید