تور ارزان آلمان: ضرب الاجل روسیه به آلمان برای صدور مجوز عرضه گاز

به گزارش مجله پارمیسفان، در پی درگیری سران اتحادیه اروپا بر سر راه چاره بحران انرژی در بروکسل، رئیس جمهور روسیه یک ضرب الاجل شدید علیه آلمان برای صدور مجوز گاز صادر کرد.

تور ارزان آلمان: ضرب الاجل روسیه به آلمان برای صدور مجوز عرضه گاز

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اکسپرس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از بحران گاز و قیمت های بی سابقه انتقاد کرد و اتحادیه اروپا را مقصر این کار دانست.

رئیس جمهور روسیه گفت: به محض دریافت چراغ سبز از آلمان، می تواند تامین گاز طبیعی به اروپا را به وسیله خط لوله نورد استریم 2 شروع کند. اگر رگولاتور آلمان مجوز عرضه را صادر کند، پس فردا 17.5 میلیارد متر مکعب عرضه خواهد شد.

این خط لوله که از سوی کرملین و شرکای اروپایی آن تامین اقتصادی می گردد، برای تنظیم فروش تجاری گاز طبیعی باید از آلمان مجوز بگیرد، ولی فرایند آن ممکن است چند ماه به طول بیانجامد.

روسیه اعلام نموده است که نورد استریم 2 که ظرفیت صادرات گاز مسکو در بالتیک را دو برابر می نماید و به 110 میلیارد متر مکعب می رساند و می تواند به بازار گاز اروپا که با محدودیت عرضه و افزایش قیمت ها دست و پنجه نرم می نماید، یاری کند.

قیمت گاز در اروپا به علت بحران همه گیری کرونا و عرضه کمتر از حد انتظار گاز از سوی روسیه، در شروع فصل سرما به بالاترین حد خود رسیده است.

این امر واکنش بعضی از کشور های عضو اتحادیه اروپا را به همراه داشته است. اسپانیا، ایتالیا و یونان سیستم جدیدی را برای خرید مشترک گاز بین کشور های اتحادیه اروپا پیشنهاد نموده اند.بعضی دیگر، از جمله آلمان و هلند نیز نسبت به اصلاح مجدد مقررات اتحادیه اروپا در پاسخ به بحران کوتاه مدت، هشدار می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1878

به "تور ارزان آلمان: ضرب الاجل روسیه به آلمان برای صدور مجوز عرضه گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: ضرب الاجل روسیه به آلمان برای صدور مجوز عرضه گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید