شرکت های دانش بنیان ظرفیت ویژه برای توسعه آذربایجان غربی دارند

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان و فن آور ظرفیت های ویژه ای برای توسعه استان دارند گفت: این شرکت ها برای سودآوری و فراوری انبوه باید به برند سازی و بازاریابی محصولات به وسیله شرکت های متخصص در این زمینه اقدام نمایند.

شرکت های دانش بنیان ظرفیت ویژه برای توسعه آذربایجان غربی دارند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمدمهدی شهریاری روز آدینه 3 مرداد به همراه جمعی از مدیران پس از بازدید از پارک علم و فناوری در نشست با شرکت های مستقر در این پارک توضیح داد: تقویت همکاری دانشگاه ها با این مجموعه و نیز بخش خصوصی جهت حمایت از فراوریات و راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در شکوفایی مالی این مجموعه علمی- مالی بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرائی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فن آور باید محصولات فراوریی این شرکت ها را متناسب با احتیاج و فعالیت شان خریداری نمایند. شایسته نیست وقتی جوانان این خطه در عرصه علم و اقتصاد دست به فراوری محصولات ویژه ای می زنند دستگاه های اجرایی از سایر استانها آن محصول را خریداری نمایند.

شهریاری توجه جهاد کشاورزی به ترویج محصولات دانش بنیان برای کشاورزان جهت رهایی از کشت سنتی و افزایش بهره وری را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش خصوصی برای بهره مندی از توان جوانان نخبه می تواند با سرمایه گذاری در صندوق پژوهش و فناوری از توان علمی و فنی آنان در توسعه مالی بهره ببرند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ساختمان مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری از پیشرفت خوبی برخودار است توضیح داد: اعتبارات لازم جهت بهره برداری از این مرکز در هفته دولت را استانداری می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1150

به "شرکت های دانش بنیان ظرفیت ویژه برای توسعه آذربایجان غربی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان ظرفیت ویژه برای توسعه آذربایجان غربی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید