خبرنگاران 9 باشگاه ورزشی متخلف در قزوین پلمب شد

به گزارش مجله پارمیسفان، قزوین - خبرنگاران - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سال گذشته 27 باشگاه ورزشی استان دچار تخلف شده بودند که با ورود دستگاه های اجرایی مرتبط 9 مورد از آنها مهر و موم شدند.

خبرنگاران 9 باشگاه ورزشی متخلف در قزوین پلمب شد

افسانه حسن نایبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: استفاده و فروش مکمل، داروهای ورزشی و تجویز قرص های لاغری غیرمجاز از جمله تخلفات این باشگاه ها بوده است.

وی افزود: در سال جاری نیز جلسه ای با حضور دانشگاه علوم پزشکی، پلیس اماکن و هیات پزشکی ورزشی استان برگزار گشت تا به صورت هماهنگ جلوی هرگونه تخلف در این زمینه گرفته شود.

حسن نایبی در خصوص شروع به فعالیت باشگاه ها و سالن های ورزشی استان، گفت: هنوز زمان قطعی در این باره اعلام نشده است اما با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان تلاش می کنیم فعالیت ورزشی را از رشته های کم خطر شروع کنیم.

این مسوول ورزشی گفت: برخی از رشته های پرخطر مانند کاراته، تکواندو، جودو، کشتی و ... باید همچنان تمرینات و فعالیت های ورزشی خود را در منازل پیگیری کنند اما برخی از رشته های کم خطرتر مانند دوچرخه سواری و رشته های انفرادی می توانند با رعایت موازین بهداشتی تمرینات خود را در اماکن خلوت انجام دهند.

استان قزوین 74 هزار بیمه شده ورزشی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1004

به "خبرنگاران 9 باشگاه ورزشی متخلف در قزوین پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 باشگاه ورزشی متخلف در قزوین پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید