اولویت اسلام آباد تکمیل پروژه های راهرو مالی چین و پاکستان است

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: نخست وزیر پاکستان ضمن تکمیل راهروی مالی این کشور و چین، در گام نخست تصمیم گرفته که مسئولان پروژه های مربوطه گزارش خود در این مورد را هفته ای دو بار به نواز شریف ارائه دهند.

اولویت اسلام آباد تکمیل پروژه های راهرو مالی چین و پاکستان است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، مصدق ملک سخنگوی نخست وزیر پاکستان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: نواز شریف نخست وزیر پاکستان در نشستی با مقامات عالی دولت این کشور تصمیم گرفته تا پروژه های مربوط به طرح راهروی مالی چین و پاکستان هرچه زودتر تکمیل شوند.

وی اضافه کرد: واحد پیشرفت عملکرد که برای در نظر دریافت پروژه های راهروی مالی چین و پاکستان تشکیل شده، گزارش خود در این مورد را هفته ای دو بار به نخست وزیر این کشور ارائه خواهد نمود.

مصدق ملک گفت: هدف از این اقدام تکمیل سریع تر پروژه های راهرو مالی چین و پاکستان است و همچنین سبب برطرف موانع در این خصوص خواهد بود.

سخنگوی نخست وزیر پاکستان گفت: نخست وزیر پاکستان بحران برق در این کشور را نیز هفته ای آنالیز خواهد نمود.

لازم به ذکر است که نواز شریف دستور العملی به اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان داده تا با برقراری ارتباط با رهبران احزاب سیاسی این کشور، برای شرح در خصوص راهروی مالی چین و پاکستان در 13 می (23 اردیبهشت) نشستی را با حضور آنها برگزار کند.

دولت چین در ملاقات شی جین پینگ رئیس جمهور این کشور، علاوه بر 32 توافقنامه با عنوان راهرو مالی چین و پاکستان، 51 توافقنامه دیگر نیز در بخش های مختلف به امضا رسانده است.

پ1

منبع: تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 658

به "اولویت اسلام آباد تکمیل پروژه های راهرو مالی چین و پاکستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت اسلام آباد تکمیل پروژه های راهرو مالی چین و پاکستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید