400 نفر از اساتید دانشگاه ها برای داوری به دبیرخانه جشنواره حرکت معرفی شدند

به گزارش مجله پارمیسفان، دبیر علمی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت گفت: در این دوره نیز با اعلام فراخوان به دانشگاه ها در دی ماه، بیش از 400 نفر داور از گروه های تحصیلی مختلف معرفی شده اند.

400 نفر از اساتید دانشگاه ها برای داوری به دبیرخانه جشنواره حرکت معرفی شدند

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سیدبابک ابراهیمی دبیر علمی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت خاطرنشان کرد: با انتها یافتن مهلت معرفی داوران از سوی دانشگاه ها برای داوری و ارزیابی آثار جشنواره حرکت، 400 نفر از اعضای هیات علمی و استادان مشاور انجمن های علمی دانشگاه ها برای حضور در فرایند داوری و ارزیابی این دوره از جشنواره معرفی شده و اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه نمود: جشنواره حرکت هر ساله به عنوان مهمترین رویداد انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزیانی یکی از دانشگاه های کشور برگزار می گردد و با توجه به لزوم بهره گیری ازداوران خبره ودارای صلاحیت علمی وتجربه مناسب در فرآیند داوری جشنواره، دبیرخانه جشنواره هر سال طی نامه ای از دانشگاه ها می خواهد که ازمیان 1) اعضای هیات علمی 2) اساتید مشاور انجمن های علمی و 3) برگزیدگان ادوارگذشته جشنواره حرکت، افرادی که تمایل به حضور در فرایند داوری جشنواره را دارند معرفی کنند.

در این دوره نیز با اعلام فراخوان به دانشگاه ها در دی ماه، بیش از 400 نفر داور از گروه های تحصیلی مختلف معرفی شده اند. طبق اعلام دبیرخانه از میان این تعداد، 148 نفر در گروه فنی مهندسی، 113 نفر در گروه علوم انسانی، 63 نفر در گروه علوم پایه، 43 نفر د. رگروه کشاورزی و 33 نفر درگروه هنر معرفی شده اند.

ابراهیمی همچنین گفت: داوران نهایی جشنواره پس از آنالیز رزومه ها توسط هسته کمیته داوری و از بین افراد معرفی شده از طرف دانشگاه های سراسر کشور انتخاب خواهند شد. البته ازظرفیت اساتیدی که در این دوره به کار گرفته نشوند، حتما در سال های آینده و دوره های بعدی جشنواره استفاده خواهد شد و دبیرخانه جشنواره این حضور چشمگیر اعضای هیئت علمی را ظرفیتی مغتنم و ارزشمند برای توسعه و استفاده بیشتر از قابلیت های انجمن های علمی می داند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 765

به "400 نفر از اساتید دانشگاه ها برای داوری به دبیرخانه جشنواره حرکت معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 نفر از اساتید دانشگاه ها برای داوری به دبیرخانه جشنواره حرکت معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید