خانه خلاق کودک و نوجوان هرمزگان راه اندازی می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، پروین پشتکوهی ظهر یکشنبه در نشست خبری به تشریح برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری در حوزه های فرهنگی هنری و ادبی با شعار ایمان، امید و دانایی پرداخت.

خانه خلاق کودک و نوجوان هرمزگان راه اندازی می گردد

وی گفت: مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان هرمزگان به واسطه فعالیت ها و خدمات متنوع خود، سعی در ارتقای سطح دانش و مهارت افزایی در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ادبی بچه ها این سرزمین دارد.

وی با اشاره به رویدادهای فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون پرورش فکری استان اضافه کرد: راه اندازی خانه خلاق کودک و نوجوان، مجتمع آفرینش به عنوان مکان توریستی فرهنگی و علمی، نشست های تخصصی و مشاوره ای برای خانواده ها و بعلاوه کارگاه های ویژه کودک و والدین، برگزاری مهراوره پژوهش ویژه بچه ها و نوجوانان، اختتامیه مهرواره آوای حرا، برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، جشنواره طنز خلیج فارس، طرح کانون و مدرسه از جمله برنامه های کانون در امسال خواهد بود.

پشتکوهی بعلاوه اطلاع داد: اجرای نمایش دنیای خیال انگیز من به کارگردانی بهناز مهدی خواه، از 18 تا 26 تیرماه از تولیدات تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سالن سینما کودک مجتمع آفرینش به روی صحنه می رود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2288

به "خانه خلاق کودک و نوجوان هرمزگان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه خلاق کودک و نوجوان هرمزگان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید