تور دوحه: نقاشی های دانشجو روی قطر کتاب های هری پاتر وایرال شد

به گزارش مجله پارمیسفان، نقاشی های زیبا و خیره کننده یک دانشجو روی قطر کتاب های هری پاتر وایرال شد.

تور دوحه: نقاشی های دانشجو روی قطر کتاب های هری پاتر وایرال شد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، دانشجوی هنر به خاطر آثار جالب باورنکردنی اش در سایت تیک تاک مشهور شد.

میسی جکسون22 ساله اهل انگلستان ویدئوهای متعددی از نقاشی های خود بر روی قطر کتاب های کلاسیک ادبی و خواندنی از جمله هری پاتر و ارباب حلقه ها منتشر نموده است.

ویدئوهای جکسون میلیون ها بازدید کننده داشته است، از جمله ویدئویی که نشان می دهد جکسون تصویری از هاگوارتز را روی لبه های هر هفت کتاب هری پاتر نوشته جی کی رولینگ می کشد. این فیلم بیش از 8.1 میلیون بار در تیک تاک مشاهده شد.

یک ویدیو از جکسون که صحنه ای از آراگورن و آرون را در ریوندل روی لبه های یک نسخه از ارباب حلقه ها نقاشی می نماید بیش از 7.4 میلیون بار دیده شده است.جکسون به وسیله ایمیل به فاکس نیوز گفت که تابستان گذشته آغاز به نقاشی روی لبه های کتاب نموده است، اگرچه سال ها نقاش بوده اما این ایده ناگهان به ذهنش خطور نموده است.

اولین کوشش او برای نقاشی روی لبه کتاب بر روی یک کپی از J.R.R بود. جکسون گفت که این ویدئو را صرفاً برای تفریح در TikTok پست نموده است و تا روز بعد، بعد از شیفت صبح خود در محل کار، وقتی کلیپ را دید که قبلاً 100000 بازدید داشته است، ناگهان تعداد بازدید کنندگان به بیش از 411200 بار رسیده است.

این دانشجوی هنر می گوید هر نقاشی می تواند بین چند ساعت تا چند روز زمان ببرد اما او با توجه به سال آخر دانشگاه زمان کمی برای انجام نقاشی روی لبه کتاب دارد.او هدف از این کار را بازگرداندن نقاشی های پیشین به فرهنگ بصری رایج عنوان نمود. جکسون اضافه می نماید از زمانی که در حال اجرا نقاشی روی لبه کتابها و ارسال ویدیوها در TikTok بوده است، اعتماد به نفس و توانایی اش را افزایش داده است.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1993

به "تور دوحه: نقاشی های دانشجو روی قطر کتاب های هری پاتر وایرال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: نقاشی های دانشجو روی قطر کتاب های هری پاتر وایرال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید