عضویت فعال آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور

به گزارش مجله پارمیسفان، آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان با توجه به ارزیابی ها و بازدیدهای انجام شده، پیروز به ارتقای عضویت از حالت آزمایشی به فعال در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (لبزنت) شد.

عضویت فعال آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان به عضویت فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عایدی.

بر این اساس، عملکرد آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان به صورت سالانه در کنار سایر مراکز عضو، ارزیابی و رتبه بندی خواهد شد.

ارتقای نوع عضویت و بعلاوه بهره مندی آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان از حمایت های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به امتیاز کسب شده در ارزیابی و طبق دستورالعمل های شبکه انجام می گردد.

آزمایشگاه تخصصی پژوهشی پارک علم و فناوری گلستان در زمینه های تخصصی مختلف مهندسی شیمی، شیمی، داروسازی، میکروبیولوژی غذایی، مهندسی پلیمر، کشاورزی و مهندسی صنایع غذایی با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و صنعتی داخل و خارج از استان و طیف وسیعی از صنایع ایران همکاری پژوهشی دارد و کلیه متقاضیان استفاده از خدمات این آزمایشگاه می توانند جهت مشاهده فهرست کامل تجهیزات، تعرفه ها، دریافت فرم پذیرش، ثبت درخواست به وبسایت رسمی این آزمایشگاه به نشانی www.gstparklab.com مراجعه نمایند.

شرکت های زیرمجموعه پارک علم و فناوری گلستان با ارائه نامه تخفیف از طرف این پارک می توانند از تخفیف 50 درصدی جهت انجام کلیه آزمون های درخواستی استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2033

به "عضویت فعال آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت فعال آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید