110هزار نیکوکار عضو مجمع خیران سلامت کشور هستند

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل غنیان روز دوشنبه در نشست انتخابات هیات مدیره مجمع خیران سلامت ساوه و زرندیه در ساوه اظهار داشت: مجمع خیران سلامت کشور بیش از ده سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت 110هزار نیکوکار عضو این مجمع شده اند.

110هزار نیکوکار عضو مجمع خیران سلامت کشور هستند

معاون امور استان های مجمع خیران سلامت کشور افزود: از ابتدای کار این مجمع تاکنون، خیران حوزه سلامت 60 هزار میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان کشور مساعدت کرده اند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند خیران سلامت کشور، احداث بیمارستان تخصصی سل در زابل سیستان و بلوچستان است که در آینده نزدیک این پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون امور استان های مجمع خیران سلامت کشور خاطرنشان ساخت: در حال حاضر مجمع خیران سلامت کشور بومی سپاری فعالیت های خود را دنبال می کند و این مساله نقش مهمی در پیگیری و پیشبرد کارها و امور این مجمع دارد.

در این نشست همچنین محمد بهاروند، معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه اظهار داشت: مجمع خیران سلامت بایستی به دور از بهره برداری های سیاسی و جناحی به کار خود ادامه دهد و همه فعالیت های آن با انگیزه خدمت به جامعه صورت پذیرد.

وی بیان کرد: دولت برای بخش سلامت کمک هایی در قالب بودجه اختصاص می دهد، اما از ظرفیت بالای خیران این حوزه نباید غافل شد و از مشارکت خیران در تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی نقش مهم ایفا می کند.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه همچنین بر نیاز شهر ساوه به احداث و راه اندازی یک بیمارستان جدید و مدرن با توجه به روند افزایشی جمعیت این شهر تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 15

به "110هزار نیکوکار عضو مجمع خیران سلامت کشور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "110هزار نیکوکار عضو مجمع خیران سلامت کشور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید