یک کشته در تظاهرات هزاران مهاجر اندونزی در عربستان

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: یک مهاجر زن اندونزی در تظاهرات مقابل کنسولگری اندونزی در شهر جده عربستان که در اعتراض به عدم تمدید ویزای مهاجرت شکل گرفته بود جان خود را از دست داد.

یک کشته در تظاهرات هزاران مهاجر اندونزی در عربستان

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ یک شهروند زن اندونزی در جریان تظاهرات هزاران نفر از مهاجران این کشور در اطراف کنسولگری اندونزی در جده عربستان جان باخت. مهاجران تبعه اندونزی برای تمدید ویزای مهاجرت خود در اطراف سفارت این کشور در جده تجمع نموده بودند.

به گفته یکی از کارکنان کنسولگری معترضان اقدام به برپایی آتش در اطراف دیوارهای کنسولگری نموده و سعی داشتند به زور وارد ساختمان شوند، اما این اقدام آنها منجر به جان باختن یک زن شد.

نزدیک به 8هزار مهاجر تبعه اندونزی پس از دستور دولت عربستان مبنی بر معین کردن وضعیت خود تا قبل از 3 جولای در اطراف کنسولگری حاضر شدند.

این افراد که ساعت های بسیاری را در اطراف کنسولگری منتظر بودند اقدام به پرتاب سنگ به سوی ساختمان کردند. بعضی از شاهدان عینی نیز از درگیری میان مهاجران و نیروهای امنیتی خبر دادند.

کارگرانی که فاقد مدارک لازم باشند با مجازات هایی تا 2 سال زندان و پرداخت 100 هزار دینار عربستان روبرو خواهند شد.

عربستان که بزرگترین صادرکننده نفت در جهان به شمار می رود میخواهد با کاهش تعداد کارگران خارجی فرصت های شغلی بیشتری برای اتباع خود ایجاد کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 344

به "یک کشته در تظاهرات هزاران مهاجر اندونزی در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته در تظاهرات هزاران مهاجر اندونزی در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید