گزارش سی ان ان در باره سلامت عقلی ترامپ

به گزارش مجله پارمیسفان، تهران - خبرنگاران - شبکه تلویزیونی سی ان ان به نقل از جورج کانوی (george conway) همسر کلین کانوی (Kelyanne Conway) مشاور ارشد دونالد ترامپ و مدیر سابق کارزار انتخاباتی وی در سال 2016 در باره سلامت عقلی ترامپ هشدار داد و اعلام نمود که سلامت عقلی رئیس جمهوری آمریکا بدتر می گردد.

گزارش سی ان ان در باره سلامت عقلی ترامپ

سی ان ان روز سه شنبه اضافه نمود: جورج کانوی در یک سری توئیت نوشته است که وضعیت عقلی ترامپ رو به وخامت بوده وتمامی آمریکایی ها باید در باره شرایط عقلی وی بطور جدی بیاندیشند.

این در حالی است که همسر وی کلین کانوی روز دوشنه گذشته زمانی که درباره توئیت های شوهرش درارتباط با وضعیت عقلی رئیس جمهوری آمریکا از سوی خبرنگاران مورد پرسش نهاده شد این موضوع را رد کرد و اضافه نمود که وی موافق با گفته های شوهرش نیست.

سی ان ان ادامه داد:اما جورج کانوی درتوئیت های خود استناد به گزارش های روانشناسی نموده و نوشته است که رئیس جمهوری آمریکا از اختلال شخصیتی خود شیفتگی و ضد اجتماعی برخوردار است.

دراین باره دکترلیزا ون ساسترن(Lise Van Susteren) به سی ان ان گفت:شخصا رئیس جمهوری آمریکا را مورد معاینه قرار نداده ام اما آنچه که از وی در تلویزیون می بینیم و گزارش هایی که می خوانیم نشان دهنده آن است که وی (ترامپ) از چنین (اختلالات) شخصیتی برخوردار است.

ون ساسترن در ادامه به سی ان ان اضافه نمود:بااین حال رشته توئیت هایی که کانوی در باره وضعیت عقلی ترامپ نوشته این پرسش را در ذهن بوجود می آورد که آیا جورج چیزی دراین باره شنیده است و یا همسرش (کالین کانوی) درخانه درباره ترامپ مطلبی را با وی درمیان گذشته است.

سی ان ان اضافه نمود:این درحالی است که ترامپ بارها در موقعیت های گوناگون به دفاع از وضعیت عقلی و جسمانی خود پرداخته و چنین گزارش هایی را قویا رد نموده است.

برایان تادخبرنگار سی ان ان در این گزارش به مخاطبان گفت:دراین باره با پزشک کاخ سفید تماس گرفته که وی از اظهار نظر دراین زمینه خودداری نموده است.

اروپام **1302**1590

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 180

به "گزارش سی ان ان در باره سلامت عقلی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش سی ان ان در باره سلامت عقلی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید