ترامپ و بایدن در روز انتخابات چه می نمایند؟

به گزارش مجله پارمیسفان، بایدن در روز انتخابات بر سر مزار همسر اول، دختر نوزاد و پسرش در کلیسایی در ایالت دلاویر رفت. ترامپ نیز قرار مصاحبه تلفنی با برنامه خبری محبوبش را دارد.

ترامپ و بایدن در روز انتخابات چه می نمایند؟

برای کاندیداهای ریاست جمهوری و هواداران آنها روز انتخابات به شدت استرس زا است. وقتی رای گیری تمام گردد، انتظار آغاز می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز احتمالا چند مصاحبه خواهد و از تلویزون به تماشای اتفاقات مربوط به انتخابات می پردازد. او قرار است در صبح سه شنبه به وقت آمریکا با برنامه تلویزیونی محبوبش فاکس اند فرندز از شبکه و سایت خبری فاکس نیوز مصاحبه تلفنی کند.

یک روز کم اهمیت تر در انتخابات برای رئیس جمهور که در سه روز گذشته 14 کمپین و کارزار انتخاباتی را حضورا برگزار نموده، فرصتی برای استراحت محسوب می گردد. اما جنب و جوش ترامپ در خاتمه شب سه شنبه مجددا با میزبانی یک مهمانی انتخاباتی در کاخ سفید احیا خواهد شد.

بنابراین ترامپ و معاونش مایک پنس و خانواده هایشان بی وقفه به آنالیز تیم های انتخاباتی خود و نتایج انتخابات خواهند پرداخت.

جو بایدن و همسرش جیل صبح در ساعات آغازین رای گیری انتخابات ریاست جمهوری به کلیسای شهر ویلمینگتون ایالت دلاوِیر رفته و بر سر مزار پسرشان بو که در گورستان این کلیسا دفن است، حضور یافتند. مزار همسر اول و دختر نوزاد بایدن که سال 1972 در یک تصادف خودرو کشته شده اند نیز در این کلیسا قرار گرفته است.

جو بایدن، بیشترِ روز انتخابات را برای جلب نظر کسانی صرف می نماید که هنوز تصمیم به رای نگرفته اند. این معاون سابق رئیس جمهور در دوران اوباما یک کمپین سیار را برای رای دهندگان در اسکرانتون فیلادلفیا در زادگاه کودکی خود مدیریت و برگزار می نماید.

سپس او برای آنالیز تیم های انتخاباتی و شنیدن آمار انتخاباتی در ایالت دلاویر می رود.

انتظار می رود او در انتهای روز سه شنبه به وقت آمریکا به همسرش جیل بایدن، کامالا هریس و همسرش داگلاس امهوف ملحق شوند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1314

به "ترامپ و بایدن در روز انتخابات چه می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ و بایدن در روز انتخابات چه می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید