واکنش ابراهیم شکوری به جذب بازیکن استقلال به وسیله پرسپولیس

به گزارش مجله پارمیسفان، ابراهیم شکوری روز گذشته پس از عقد قرارداد امید عالیشاه در کنفرانس خبری گفت: به همه خبرنگاران خسته نباشید می گویم که در این چند روز 24 ساعت در کنار باشگاه حضور دارند و زحمت می کشند. خدا را شکر توانستیم یک قرارداد دو ساله با کاپیتان دوم تیم مان در راستای احتیاج باشگاه و کادر فنی و بعلاوه خواسته طرفداران منعقد کنیم، امیدواریم که دو سالی که در پیش داریم با موفقیت ادامه داشته باشد و بعد از دو سال هم عالیشاه در پرسپولیس بماند و افتخارات بیشتری را کسب کند.

واکنش ابراهیم شکوری به جذب بازیکن استقلال به وسیله پرسپولیس

وی ادامه داد: درباره قرارداد ها و رقم هایی که مطرح می گردد، باید بگویم که تیم ما سعی نموده آن بالانس تیمی را حفظ کند و مثل خیلی از تیم ها رقم های عجیب و غریبی به بازیکنان پرداخت نمی کنیم. اگر بازیکنان پولی می گیرند براساس شایستگی شان است و ارقامی که در بازار جابجایی هست را نمی توان در تیم ما به آن حتی فکر کرد. فکر می کنم ارتباط بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه خیلی خوب است و یک رابطه بسیار صمیمی وجود دارد. رقم قرارداد های ما کاملا شفاف است و مثل سال گذشته سال جاری هم حاضر هستیم که رقم قرارداد ها را منتشر کنیم. برخی از تیم ها بودجه عجیبی دارند و وحشتناک هزینه می نمایند. بازیکنان ما واقعا به پرسپولیس تعصب دارند و تمام کوشش شان را می نمایند. از بازیکنانی هم که از ما جدا شدند واقعا تشکر می کنیم. ما امیدمان به آینده است و تمام کوشش مان را می کنیم تا برترین نتایج را بگیریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت های گل محمدی مبنی بر اینکه در واکنش به نظرات او برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی گفته نفس شکوری از جای گرم در می آید اسم کرد: من فکر می کنم اگر فیلم آن مصاحبه را ببینید، متوجه می شوید که گل محمدی با خنده حرف می زند و این صحبت ها همان ارتباط خوب و نزدیکی است که گفتم بین اعضای تیم وجود دارد. فکر می کنم گل محمدی به شوخی صحبت کرد. من فکر می کنم تیمی که 5 دوره پیاپی قهرمان شده باید برای قهرمانی بسته گردد و همینطور برای قهرمانی در آسیا کوشش کند. ارتباط خوب و صمیمانه در باشگاه مان وجود دارد. تیم ما در یک سال گذشته کم حاشیه بود و این موضوع یکی از نقاط قوت تیم ما بود.

شکوری در مورد شرایط کارگزار باشگاه توضیح داد: در مورد کارگزار باید بگویم که یک فرایند قانونی وجود دارد و این بحث در مزایده قرار بگیرد و روال آن طی گردد تا هیچ حرف و حدیثی به وجود نباید. باشگاه پرسپولیس وقتی مزایده بگذارد همه چیز شفاف است و از طرفدار تا اسپانسر و نهاد های نظارتی کاملا می توانند نظارت نمایند. فکر می کنم این برترین راه باشد تا همه چیز شفاف باشد و فکر می کنم در چند روز آینده این فرایند آغاز گردد.

معاون اجرایی باشگاه در مورد شایعاتی که درباره پیشنهاد تیم ها به بازیکنان پرسپولیس مطرح می گردد، گفت: ببینید بازیکنی که 5 دوره با پرسپولیس قهرمان شده و 2 بار در فینال آسیا بازی نموده، همه تیم ها آروز دارند این بازیکنان در تیم شان بازی نمایند و اینکه بازیکنی مثل عالیشاه از تیمی پیشنهاد داشته باشد، طبیعی است. مهم این است که الان با چه تیمی قرارداد بسته است و بازوبند چه تیمی را بر بازو خواهد بست.

وی در انتها در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال بازیکنی می گیرند یا نه، اعلام کرد: ببینید ما در جابجایی هیچ منعی نداریم و در گذشته هم این صحبت شد، اما براساس احتیاج تیم بازیکن جذب می کنیم. این صحبت ها تکراری است و اگر درباره آن صحبت نکنیم، بهتر است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1787

به "واکنش ابراهیم شکوری به جذب بازیکن استقلال به وسیله پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ابراهیم شکوری به جذب بازیکن استقلال به وسیله پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید