نحوه به کارگیری معلمان بازنشسته برای تدریس در مدارس در سال جدید

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای درباره به کارگیری بازنشستگان در امر تدریس به مقدار یک سوم ساعت موظف کارکنان اداری را ابلاغ کرد.

نحوه به کارگیری معلمان بازنشسته برای تدریس در مدارس در سال جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، یارمحمد حسین بر در اطلاعیه ای خطاب به مدیران ادارات کل آموزش و پرورش استان ها تاکید نموده است: پیرو بخشنامه سال 97 درخصوص به کارگیری بازنشستگان در امر تدریس حداکثر یک سوم ساعت موظف کارکنان اداری (در سقف عملکرد سال قبل) اعلام می دارد که به کارگیری نیروهای مذکور (دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس) در سقف ساعت حق التدریس تخصیص یافته به استان و در صورت احتیاج واقعی مناطق آموزش و پرورش بلامانع است.

در این اطلاعیه آمده است: ضرورت دارد پس از به کارگیری نیروهای مذکور، فایل اکسل پیوست تکمیل و حداکثر تا 16 مهر به این مرکز ارسال گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1211

به "نحوه به کارگیری معلمان بازنشسته برای تدریس در مدارس در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه به کارگیری معلمان بازنشسته برای تدریس در مدارس در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید