میزبانی اجلاس جهانی نوآوری از شرکت های دانش بنیان و خلاق ، فرصتی برای گسترش تعاملات فناورانه فراهم شد

به گزارش مجله پارمیسفان، حضور شرکت های دانش بنیان و خلاق در اجلاس جهانی نوآوری فرصتی مناسب برای شکل گیری شبکه ارتباطی میان نوآوران دیگر کشور ها است.

میزبانی اجلاس جهانی نوآوری از شرکت های دانش بنیان و خلاق ، فرصتی برای گسترش تعاملات فناورانه فراهم شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ اتریش با برگزاری اجلاس دنیای نوآوری به دنبال توسعه برنامه های نوآورانه خود در دنیا است. بر همین اساس نیز این رویداد فناورانه را 28 تا 30 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می کند.

موضوعاتی، چون حمایت از تحولات نوآورانه در راستای گذار سبز و نقش برنامه ای تحقیق و نوآوری در این راستا، ارزیابی اثرات کرونا بر سیستم تحقیقات، فناوری و نوآوری اروپا و اثرات آن بر اقتصاد بین المللی و اروپا و همچنین تحول دیجیتال و اثرات آن در ایجاد فرصت شبکه سازی در این حوزه محور های این رویداد هستند.

در اجلاس دنیای نوآوری امکان برگزاری جلسات رودررو به صورت مجازی و معرفی محصولات، خدمات و فرصت های همکاری وجود دارد. همچنین حضور بیش از 70 کشور در این اجلاس، فرصتی مناسب برای شرکت ها و موسسات دانش بنیان است تا یک گام بزرگ به هدف خود برای توسعه بازار و ایجاد شبکه ارتباطی با نوآوران دیگر کشور ها نزدیک شوند.

شرکت های علاقه مند به حضور در این رویداد دنیای با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از این فرصت بهره مند شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1642

به "میزبانی اجلاس جهانی نوآوری از شرکت های دانش بنیان و خلاق ، فرصتی برای گسترش تعاملات فناورانه فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی اجلاس جهانی نوآوری از شرکت های دانش بنیان و خلاق ، فرصتی برای گسترش تعاملات فناورانه فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید