امکان تبادل ایده ها میان شرکت های ایرانی و اروپایی فراهم شد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، همایش عظیم تجاری ایران- اروپا در روزهای 24 ، 25 و 26 آذرماه امسال به صورت آنلاین برگزار می گردد و شرکت های ایرانی و اروپایی می توانند با حضور در نشست های تجاری دوجانبه آن از فرصت تبادل ایده ها و تخصص ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه خود بهره مند شوند.

امکان تبادل ایده ها میان شرکت های ایرانی و اروپایی فراهم شد

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا در بهار از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این همایش و نشست های رو در روی آن در راستای استراتژی ملی صادرات جمهوری اسلامی ایران که اخیرا توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با یاری کارشناسان مرکز بین المللی تجارت و تامین مالی اتحادیه اروپا تدوین شده است و با هدف یاری به شرکت های ایرانی برای ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان برای تعامل مالی و تجاری آنها با شرکت های اروپایی برگزار می گردد.

رویداد اصلی سه روزه شامل نشست های تخصصی در زمینه مباحث مرتبط با روابط مالی و تجاری ایران و اروپا و نشست های (پانل های) اختصاصی در مورد استراتژی ملی صادرات در زمینه های مختلف کشاورزی اقلام پتروشیمی، میوه و سبزی، خدماتICT ، قطعات خودرو، گیاهان دارویی و گردشگری است.

برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای ظرفیت شرکت های ایرانی و تشخیص و بهبود مهارت های مدیریتی آنها مرتبط با فرآیندهای تجارت جهانی، ایجاد ارتباط تجاری با شرکت های طرف اروپایی، تنظیم دیدار های دوجانبه به وسیله جستجوی شرکت های حاضر در رویداد و پیشنهاد برگزاری نشست ها در پلتفرم اختصاصی نشست از دیگر مزایای حضور در این همایش بین المللی است.

آخرین مهلت ثبت نام شرکت های ایرانی و اروپایی تا سرانجام 16 آذرماه امسال است. ثبت نام و حضور شرکت های علاقمند ایرانی و خارجی در این رویداد هیچ هزینه ای برای آنها ندارد و این امکان را به شرکت های ایرانی می دهد که با ده ها شرکت اروپایی نشست های تجاری برگزار و بستر لازم را برای همکاری های تجاری، علمی و فناوری برای افزایش صادرات غیر نفتی ایران به اروپا ایجاد نمایند.

شرکت ها برای برگزاری نشست های رو در روی خود در سایت اینترنتی اختصاصی این نشست بیش از 20 روز (از 11 آذر تا اول دی ماه) فرصت دارند تا نسبت به هماهنگی و برگزاری این نشست ها با شرکای تجاری خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1360

به "امکان تبادل ایده ها میان شرکت های ایرانی و اروپایی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تبادل ایده ها میان شرکت های ایرانی و اروپایی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید