مربی تیم وزنه&zwnjبرداری سیرجان: قطعا می&zwnjتوانیم شانس قهرمانی باشیم

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم وزنه برداری گوهرزمین سیرجان با بیان این که در رقابت نزدیک با تیم فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر توانستیم اول شویم، گفت: تیمی که در هفته اول با اختلاف سه امتیاز در رده اول قرار می گیرد، قطعا می تواند شانس قهرمانی باشد.

مربی تیم وزنه&zwnjبرداری سیرجان: قطعا می&zwnjتوانیم شانس قهرمانی باشیم

آیدین نصرتی در حاشیه لیگ برتر وزنه برداری کشور در اهواز در گفت و گو با خبرنگاران درباره اولی تیم سیرجان در هفته اول، اظهار کرد: مسابقات در هفته اول در سطح بسیار بالایی برگزار گردید و قهرمانان دنیا و المپیک نیز همگی حضور داشتند. البته تیم سیرجان برای حضور در لیگ برتر خیلی دیر بسته شد و به همین دلیل نتوانستیم انتظاراتی که از خودمان داشتیم را برآورده کنیم. فکر می کردیم در همین هفته اول فاصله بیشتری با تیم های دیگر پیدا کنیم اما با این وجود به خاطر نتیجه ای که کسب کردیم، خدا را شکر می کنیم.

وی اعلام کرد: در فوق سنگین، آیت شریفی وزنه بردار تیم گوهر زمین که ورزشکار رده سنی جوانان و قهرمان جوانان آسیا است، امروز با ورزشکاران رده سنی بزرگسالان رقابت داد که سوم هم شد. در مجموع توانستیم به قهرمانان المپیک فرصت دهیم که جا دارد از شرکت گوهر زمین به خاطر ایجاد چنین فضایی برای وزنه برداران کشور تشکر کنم.

مربی تیم وزنه برداری گوهرزمین سیرجان گفت: همچنین در جریان مسابقات، پروتکل های بهداشتی رعایت شد و رسیدگی هم عالی بود.

وی مطرح کرد: در هفته اول، حریفان خیلی خوب بودند و در رقابت نزدیک با تیم فولاد توانستیم در صندلی اول قرار بگیریم. ان شاءالله در انتها لیگ هم بتوانیم قهرمان شویم. به هر حال تیمی که در هفته اول با اختلاف سه امتیاز در رده اول قرار می گیرد، قطعا می تواند شانس قهرمانی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1388

به "مربی تیم وزنه&zwnjبرداری سیرجان: قطعا می&zwnjتوانیم شانس قهرمانی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم وزنه&zwnjبرداری سیرجان: قطعا می&zwnjتوانیم شانس قهرمانی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید