محرومیت قایدی از بازی استقلال صحت دارد؟

به گزارش مجله پارمیسفان، مهدی قائدی مهاجم شماره 10 استقلال مسئله ای برای حضور در دیدار مقابل پدیده مشهد ندارد.

محرومیت قایدی از بازی استقلال صحت دارد؟

پیروی سفر ناگهانی مهدی قائدی از شهر منامه بحرین به دبی در امارات، شایعات مختلفی درباره محرومیت احتمالی این بازیکن از حضور در دیدار بعدی استقلال در لیگ برتر مطرح شد.

قائدی که بدون اطلاع قبلی همراه با برخی ملی پوشان در کاروان تیم ملی در بازگشت به کشورمان حضور نداشت، در حال حاضر مسئله ای برای دیدار با پدیده ندارد. مهدی قائدی در فصل جاری لیگ برتر سه بار کارت زرد دریافت کرده و در صورت دریافت یک اخطار دیگر در 8 بازی پیش رو، 4 کارته شده و یکی از مسابقات را از دست می دهد.

قائدی در دیدار رفت و برگشت مقابل صنعت نفت آبادان و دیدار برگشت مقابل فولاد خوزستان 3 کارت زرد دریافت کرده و از این بابت مسئله ای برای همراهی استقلال در بازی بعدی را ندارد.

مهدی قائدی در حال حاضر با 22 بار حضور در 22 بازی استقلال در فصل جاری لیگ برتر با زمان 1822 دقیقه، بیشترین حضور در ترکیب اصلی این تیم در لیگ بیستم را به خود اختصاص داده و 4 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

در خبرها داشتیم قائدی برای سفر به امارات با کادر فنی تیم استقلال هماهنگی های لازم را انجام داده و ظرف امروز یا فردا به تهران برمی گردد تا برای بازی روز دوشنبه 31 خرداد تیم استقلال را همراهی کند. این در حالی بود که برخی از اعضای خانواده قائدی که برای استقبال از او به فرودگاه رفته بودند خبر سفر فرزندشان به دبی را از زبان هم تیمی های او شنیدند.

تیم های استقلال و پدیده از ساعت 19 و 45 دقیقه دوشنبه 31 خرداد در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1713

به "محرومیت قایدی از بازی استقلال صحت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت قایدی از بازی استقلال صحت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید