ماجرای کشف فایلی از زندگی خصوصی مکرون در عمارت ترامپ ، رییس جمهوری فرانسه رسوا می گردد؟ ، ترامپ اقدامات غیر اخلاقی مکرون را برای دستیارانش بازگو می کرد (تور ارزان فرانسه)

به گزارش مجله پارمیسفان، یک مجله آمریکایی گزارش داده ترامپ چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن می گفته که اطلاعات رسواکننده ای درباره اقدامات غیراخلاقی مکرون دارد که کشف یک فایل در اسنادی از عمارت او، احتمال درست بودن حرف های او را تقویت نموده است.

ماجرای کشف فایلی از زندگی خصوصی مکرون در عمارت ترامپ ، رییس جمهوری فرانسه رسوا می گردد؟ ، ترامپ اقدامات غیر اخلاقی مکرون را برای دستیارانش بازگو می کرد (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، یک مجله آمریکایی گزارش داده دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدت ها لاف می زده که از امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه اطلاعاتی دارد که می تواند به وجهه وی آسیب بزند.

رولینگ استون به نقل از منابع آگاه گزارش داد ترامپ جزئیاتی در مورد اقدامات غیر اخلاقی مکرون را برای دستیارانش به شوخی بازگو می نموده است. طبق این گزارش، اخیراً اف بی آی در تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا فایلی با عنوان اطلاعات درباره رئیس جمهور فرانسه را یافته است.

به گزارش بیزنس اینسایدر دونالد ترامپ سال ها برای دستیارانش لاف می زده که از مکرون آتو دارد. دو منبع آگاه گفتند که ترامپ چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن درباره زندگی خصوصی مکرون شایعه پراکنی می نموده است. به گفته این منابع، رئیس جمهور سابق آمریکا گفته که این اطلاعات رسواکننده درباره مکرون را به وسیله اطلاعاتی که به وی ارائه می شده، دریافت نموده است.

یکی از این منابع گفت که ترامپ شرح نداده چه چیزی درباره مکرون می داند و اضافه نمود همین مسئله تشخیص این که آیا وی چرند می گوید را سخت می نماید. طبق این گزارش، معین نیست که آیا ترامپ اصلاَ اطلاعاتی درباره مکرون داشته، با این حال یک پرونده با عنوان اطلاعات درباره رئیس جمهور فرانسه در میان اسنادی بوده که در جستجوی اف بی آی از عمارت وی کشف شده است.

جنیفر پالمیری دستیار سابق هیلاری کلینتون هفته گذشته حدس کرد که این فایل می تواند انتشار شایعات با مقاصد سیاسی باشد.

به نوشته بیزنس اینسایدر، ترامپ و مکرون در دوره ریاست جمهوری ترامپ روابط پرتنشی داشتند. در حالی که ترامپ در سال 2017 ادعا می کرد که روابط عالی با مکرون دارد، پس از تهدید مکرون به حذف وی از اعلامیه مشترک گروه هفت در سال 2018 این موضوع به سرعت برملا شد.

مکرون کوشید در سال 2019 روابط را ترمیم کند و گفت که درخت دوستی نو برای کاشت در کاخ سفید می فرستد، گرچه این اقدام هم چندان تاثیرگذار نبود. در دسامبر سال 2019 ترامپ به شدت از مکرون به علت اظهارات بسیار بسیار زننده در حاشیه نشست سران ناتو انتقاد کرد. استفانی گریشام دستیار سابق ترامپ هم در کتاب خود نوشت که رئیس جمهور سابق آمریکا به صورت خصوصی مکرون را بی عرضه توصیف نموده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2155

به "ماجرای کشف فایلی از زندگی خصوصی مکرون در عمارت ترامپ ، رییس جمهوری فرانسه رسوا می گردد؟ ، ترامپ اقدامات غیر اخلاقی مکرون را برای دستیارانش بازگو می کرد (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کشف فایلی از زندگی خصوصی مکرون در عمارت ترامپ ، رییس جمهوری فرانسه رسوا می گردد؟ ، ترامپ اقدامات غیر اخلاقی مکرون را برای دستیارانش بازگو می کرد (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید