مؤتمن: دوست دارم سراسر شب در سینما اکران گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، فرزاد موتمن ابراز تمایل کرد که فیلم سراسر شب پیش از اکران آنلاین، در سالن های سینما به نمایش گذاشته گردد.

مؤتمن: دوست دارم سراسر شب در سینما اکران گردد

این فیلمساز که در خبرها آمده است فیلم سراسر شب او به زودی در سینماماشین اکران می گردد، در گفت وگویی با خبرنگاران با اشاره به اعلام زمان بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه اعلام کرد: فیلم سراسر شب واقعا برای اکران در سینما ساخته شده و فیلمِ پرده عظیم است. از معدود فیلم های سینمای ایران است که صدایش کاملا تفکیک شده است و من خیلی دوست دارم در سینماها نمایش داده گردد،

مؤتمن اضافه نمود: در عین حال سراسر شب فیلمی است که سینمای ایران به مدت دو سال با آن خصمانه برخورد نموده، محرومش نموده و جلوی آن را گرفته اند. تقریبا هر کاری را انجام دادند تا این فیلم دیده نگردد، به این دلیل که فیلمی شبیه به سینمای ایران نیست و مافیای اکران فکر می نماید اگر خودش چیزی را نفهمد هیچ کس دیگر نمی فهمد، در نتیجه این فیلم تا کنون موقعیت اکران پیدا ننموده است.

وی با اشاره به اینکه سراسر شب در تمام مراحل ساخت و نمایش و حتی موقع دریافت پروانه ساخت دچار مصیبت شد گفت: در حال حاضر دوست دارم فیلم در سینما اکران گردد، اما متوجه هستم که بیش از سه ماه است سینماها تعطیل هستند و آخرین بحثی هم که در شورای صنفی مطرح شد این بود که سراسر شب در ماه رمضان نمایش داده گردد یعنی زمانی که کسی مایل به اکران فیلمش نیست. با این حال با وجود تمایل من به اکران عمومی، تصمیم گیرنده نهایی صاحب اقتصادی فیلم یعنی تهیه کننده آقای نوروزبیگی است و فعلا فقط می دانم برای اکران آنلاین و سینما ماشین برنامه ریزی شده ولی با اکران در سینما هم مخالفتی نخواهم کرد.

الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهرآزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی و مهدی سلطانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1072

به "مؤتمن: دوست دارم سراسر شب در سینما اکران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مؤتمن: دوست دارم سراسر شب در سینما اکران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید