تور ارزان مالزی: پارک آبی سان وی لاگون، هیجانی بی انتها در مالزی

به گزارش مجله پارمیسفان، پارک آبی سان وی لاگون Sunway Lagoon Waterpark، یک مجموعه پارک موضوعی در بندر سان وی مالزی است که از 6 بخش مختلف پارک آبی، پارک وحشت، شهربازی، پارک هیجان، باغ وحش و مرداب گمشده نیکلدون تشکیل شده است.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان مالزی: پارک آبی سان وی لاگون، هیجانی بی انتها در مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

پارک آبی سان وی لاگون، اولین پارک احداث شده در مجموعه سان وی لاگون است که در سال 1992 افتتاح شد و از زمان تاسیس تا کنون افتخاراتی از جمله

1) اولین فلو رایدر(شبیه ساز موج سواری) در مالزی در سال 2010

2) اولین سینمای آبی 5 بعدی مالزی در سال 2012

3) سرسره آبی بزرگ وو ووزلا، بزرگترین سرسره آبی مالزی در سال 2013

را از آن خود نموده است.

پارک آبی سان وی لاگون

این پارک آبی شامل دو بخش اصلی به نام آب های آفریقا با 13 جاذبه تفریحی و ساحل مواج با 9 جاذبه تفریحی است که برای سنین مختلف جاذبه های گوناگون تفریحی با درجه متفاوتی از هیجان را پیش بینی نموده است.

جاذبه های تفریحی آب های آفریقا در پارک آبی سان وی لاگون

  • زیمبابوه کوچک

فضای بازی مخصوص بچه ها است که به شکل یک دهکده کوچک افریقایی با جنگجویان ماسایی که از درب های ورودی آن محافظت می نمایند طراحی شده است.

  • بچه ها کالاهاری

فضای مخصوص بازی خردسالان است که در آن استخر آبی کم ارتفاعی برای راه رفتن و بازی بچه ها قرار گرفته است.

  • سرسره مار پیتون

سرسره ای پرپیچ و خم به شکل مار، که نیمی از آن مسقف و نیمه دیگر بدون سقف است. برای استفاده از این سرسره باید از تیوب های دونفره بهره ببرید.

  • چالش کنگو

این سرسره دارای 6 لاین است. برای استفاده از این سرسره باید روی یک تیوب به شکم بخوابید و با سر به سمت پایین سر بخورید.

پارک آبی سان وی لاگون

  • صعود کامرون

سرسره ای که در آن ابتدا 15 متر به پایین سقوط نموده و سپس 8 متر به جلو پرتاب می شوید تا یک هیجان طولانی مدت را تجربه کنید. برای استفاده از این سرسره هم باید از تیوب های دونفره بهره ببرید.

  • دریاچه کریبا
  • استخر موج

بزرگترین استخر موج مالزی در فضایی به وسعت 20هزار مترمربع

  • سینمای آبی 5بعدی

سرسره آبی مجازی، تجربه سواری تکرارنشدنی به همراه جاذبه های سینمایی! سفری هیجان انگیز با باد، مه، غبار، فواره ها، جت هی آبی، نور، لیزر، صدا، حرکت و ویژگی های بصری 3بعدی.

  • رود زامبزی و آبشار ویکتوریا
  • سرسره آبی وو ووزلا

پارک آبی سان وی لاگون

در سرسره ای با قطر 22 متر و طول 152 متر به اعماق هیجان شیرجه بزنید! وو ووزلا بزرگترین سرسره آبی مالزی است که از ارتفاعی به بلندی طبقه یازدهم یک برج آغاز می گردد و با سقوط ها و چرخش های شدید دائما شما را بالا و پایین می نماید.

ساحل مواج

ساحل مواج سان وی لاگون، یکی از بزرگترین سواحل مصنوعی جهان با وسعت بیش از 13هزار مترمربع است که جهانگرد های سراسر جهان را به سمت خود جذب می نماید تا یک روز پر از تفریح را در زیر آفتاب برای آن ها رقم بزند. می توانید در ساحل آفتاب بگیرید و استراحت کنید و یا اگر در پی هیجان هستید، لذت موج سواری و والیبال ساحلی را از دست ندهید. شما می توانید مهارت موج سواری خود را در تنها شبیه ساز موج سواری مالزی (فلو رایدر) به نمایش بگذارید.مجله گردشگری خبرنگاران

  • غواصی

غواصی را در مدرسه غواصی تایتان اسکوبا آسیا واقع در ساحل مواج سان وی لاگون تجربه کنید! شما می توانید در بخش معین شده کم عمق ساحل مواج، مهارت های نو غواصی را یادگرفته و برای غواصی در آب های آزاد آماده شوید.

جلسه غواصی تقریبا 30 دقیقه است که در آن یک مربی به 3 تا 4 نفر مهمان آموزش می دهد. در حین غواصی می توانید چشم انداز مجذوب کننده این ساحل مصنوعی را ببینید و به یاری کارکنان این قسمت عکس یادگیری در لباس غواصی بگیرید. از قلم نیاندازید که برای غواصی باید علاوه بر هزینه بلیت ورودی مجموعه، مبلغ 85 رینگت مالزی بپردازید.

نکاتی که باید قبل از رفتن به پارک آبی سان وی لاگون بدانید:

  • قیمت بلیت ورودی به مجموعه برای افراد 13 سال به بالا 169.80 رینگت مالزی و برای افراد زیر 13 سال 141.50 رینگت مالزی است. شما با تهیه این بلیت می توانید علاوه بر پارک آبی، از 5 پارک دیگر مجموعه سان وی نیز تماشا کنید.
  • ساعت کاری مجموعه سان وی لاگون همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر است.
  • برای اطلاعات بیشتر درباره آدرس و تخفیف های مجموعه به صفحه پارک آبی سان وی لاگون مراجعه کنید.
منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1983

به "تور ارزان مالزی: پارک آبی سان وی لاگون، هیجانی بی انتها در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: پارک آبی سان وی لاگون، هیجانی بی انتها در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید