تور چین ارزان: فروش 54 میلیون دلاری فیلم چینی در یک روز ، عنکبوت آمریکایی بر بلندای گیشه کره

به گزارش مجله پارمیسفان، یک فیلم خانوادگی اقتباسی چینی توانست در اولین روز های اکرانش با فروش 54 میلیون دلار در سینما های این کشور جایگاه اول فروش را به نام خود کند.

تور چین ارزان: فروش 54 میلیون دلاری فیلم چینی در یک روز ، عنکبوت آمریکایی بر بلندای گیشه کره

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، باکس آفیس چین که بزرگ ترین بازار دنیا است یک هفته آرام دیگر را تجربه کرد و برای نخستین بار از زمان اکران فیلم جنگی نبرد دریاچه چیانگجین از سی ام سپتامبر تا به حال این فیلم از جمع پنج پروژه پرفروش کنار رفت.

حالا یک پروژه جنگی دیگر با بودجه پایین تر یعنی عبور از رودخانه یالو جای آن را گرفته و در سه روز نخست اکرانش 3 میلیون دلار فروخته و فیلم چهارم گیشه های چین شده است.

اما فیلم شب تاب ها در خورشید ساخته واندا پیکچرز که اقتباسی از فیلم جان کیو ساخته نیک کاساوت در سال 2002 است، پرفروش ترین فیلم گیشه های چین شد و نخستین روز های اکرانش را با فروش 54.2 میلیون دلار آغاز کرد.

این فیلم داستان خانواده ای را تعریف می نماید که یک زندگی فقیر، اما شاد دارند، اما وقتی پسرشان دچار سانحه می گردد و نیازمند درمانی پرهزینه است، پدرش باید هر کاری که می تواند برای کسب پول انجام دهد. فیلم اصلی که دنزل واشینگتن در آن بازی می کرد خیلی فروش خوبی نداشت و 102 میلیون دلار در باکس آفیس دنیای فروخت.

فیلم انیمیشن خانوادگی همینم که هستم توانست با فروش 7.5 میلیون دلار در رتبه دوم باکس آفیس چین قرار بگیرد. این فیلم هفته قبل با 2.6 میلیون دلار فروش از پیش نمایش ها در رتبه چهارم نهاده شده بود.

در رتبه سوم، فیلم بلاکباستر ابتکار گذشتگان نهاده شد که 3.6 میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش از ابتدای دسامبر تا به حال را به 61.6 میلیون دلار برساند.

در همین حال کره جنوبی آغاز به اکران نوترین قسمت از اسپایدرمن نموده و در نتیجه این فیلم توانست بزرگ ترین اکران هفته نخست از زمان آغاز پاندمی تا به حال را به نام خود ثبت کند.

راهی به خانه نیست از آدینه تا یکشنبه بیش از 15 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش پنج روزه خود از چهارشنبه را به 23.5 میلیون دلار رساند.

این موفقیت در حالی ثبت شد که این کشور از شنبه محدودیت های نوی ثبت کرد. حالا گردهمایی های اجتماعی بیش از چهار نفر در کره ممنوع شده و مردم از 10 شب به بعد نمی توانند به سینما بروند. اما صنعت فیلم علیه محدودیت های نو واکنش نشان داده و هشدار داده این محدودیت ها ممکن است به سقوط این صنعت منجر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1979

به "تور چین ارزان: فروش 54 میلیون دلاری فیلم چینی در یک روز ، عنکبوت آمریکایی بر بلندای گیشه کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: فروش 54 میلیون دلاری فیلم چینی در یک روز ، عنکبوت آمریکایی بر بلندای گیشه کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید