عرضه گوشت قرمز و مرغ در میادین و فروشگاه ها ، مرغ منجمد کیلویی چند؟

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تا به امروز 150 تن گوشت گرم گوسفند و 162 تن گوشت گرم گوساله از محل واردات توزیع شده است.

عرضه گوشت قرمز و مرغ در میادین و فروشگاه ها ، مرغ منجمد کیلویی چند؟

به گزارش خبرنگاران، جبرئیل برادری اضافه کرد: با توجه به نزدیکی به ایام انتهای سال و جهت رفاه حال شهروندان به منظور تنظیم بازار محصولات پروتئینی، علاوه بر توزیع گوشت قرمز منجمد، توزیع مرغ منجمد نیز با قیمت مصوب هر کیلوگرم 45 هزار تومان برای مباشرین و 50 هزار تومان برای مصرف کننده شروع شده است.

او ادامه داد: این کالاهای مصرفی در سطح میادین، فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی و… بدون محدودیت در حال عرضه است و تا انتها ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه خواهد داشت.

برادری تاکید نمود: روزانه 200 تا 250 تن گوشت قرمز منجمد در تهران به فروش می رسد که علاوه بر آن گوشت گرم نیز در حال عرضه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: رصد و نظارت مستمر بازرسان سازمان بر بازار در جریان است و در جلسه امروز تنظیم بازار که با حضور معاون هماهنگی امور مالی استاندار برگزار گردید، بازرسی مشترک بازار شب عید با تیمی متشکل از جهاد کشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت از امروز شنبه 6 اسفندماه به طور جدی و گسترده شروع به کار خواهد نمود. 150 تن گوشت گرم گوسفند و 162 تن گوشت گرم گوساله از محل واردات نیز تا به امروز عرضه شده است.

  • جدیدترین قیمت مرغ و ماهی در بازار و میادین | قیمت هر کیلو مرغ و ماهی قزل آلا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2240

به "عرضه گوشت قرمز و مرغ در میادین و فروشگاه ها ، مرغ منجمد کیلویی چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشت قرمز و مرغ در میادین و فروشگاه ها ، مرغ منجمد کیلویی چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید