طرح جامع وکالت در مجلس آینده به نتیجه خواهد رسید

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی گفت: طرح جامع وکالت در مجلس آینده آنالیز شده و قطعاً به نتیجه خواهد رسید.

طرح جامع وکالت در مجلس آینده به نتیجه خواهد رسید

حسین شربیانی امروز 5 شنبه 17 بهمن در مراسم بزرگداشت مقام علمی دکتر سید حسین صفایی از حقوقدانان مطرح و استاد پیشکسوت دانشگاه تهران، گفت: استاد صفایی یک شخصیت علمی مطرح در حوزه حقوق مدنی کشور است که همیشه در امور علمی فعالیت داشته و کتب مراجع دانشگاهی تعریف نموده است که مورد استفاده اساتید و دانشجویان حقوق قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: بعضی اساتید فقط در حوزه علمی فعالیت می نمایند اما بعضی وارد عرصه های اقتصادی، سیاسی و تجاری شده و در نهایت باعث تضعیف علم حقوق می شوند.

به گزارش خبرنگاران، وی که اولین تشکل صنفی به نام فراکسیون اعتدال را در آذربایجان شرقی تاسیس نموده است، گفت: وجود تشکل صنفی بسیار سودمند بوده و ناظر بر عملکرد هیئت مدیره است که بنده نیز حامی افزایش تعداد این تشکل های صنفی هستم.

شرببانی ادامه داد: طی 42 سال گذشته در هیئت مدیره کانون وکلای آذربایجان شرقی حتی یک مورد مشکل اقتصادی وجود نداشته است و باید از این فرایند در مدیریت جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

استاد سید حسین صفایی در این همایش در مورد نحوه تقسیم مسئولیت در تعدد واردنمایندگان زیان سخنرانی نموده و در خاتمه مراسم از سوی رئیس کل دادگستری استان و مقامات قضایی از وی قدردانی شد.

همایش بزرگداشت مقام علمی دکتر سید حسین صفایی از حقوقدانان مطرح کشور و استاد پیشکسوت دانشگاه تهران با حضور وکلا، حقوقدانان، مقامات قضایی آذربایجان شرقی، رئیس دادگستری آذربایجان شرقی و رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در هتل پتروشیمی تبریز برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 839

به "طرح جامع وکالت در مجلس آینده به نتیجه خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع وکالت در مجلس آینده به نتیجه خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید