صدری: با کوشش فراوان حساب باشگاه پرسپولیس را باز کردیم، قرار به همکاری با امامی فر نیست

به گزارش مجله پارمیسفان، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از وزیر محترم اقتصاد، وزیر ورزش و بعلاوه مدیران ارشد سازمان مالیاتی کشور تشکر می کنم که به ما یاری کردند تا حساب باشگاه بعد از مدت ها، قابل استفاده باشد.

صدری: با کوشش فراوان حساب باشگاه پرسپولیس را باز کردیم، قرار به همکاری با امامی فر نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدمجید صدری ضمن اشاره به شرایط مدیریتی باشگاه گفت: با مسائل زیادی روبرو هستیم، اما قرار نیست این مسائل باعث پسرفت پرسپولیس گردد. هرگز از خواسته ها و اهداف مان دست نمی کشیم. حل تمام مسائل در مدت کوتاه، کار بسیار سخت و دشواری است و احتیاج به صبر و حوصله داریم تا باشگاه را به برترین شرایط ممکن برسانیم.

وی اضافه نمود: یکی از مهم ترین اقداماتی که در این روزهای انجام شد، بحث طی کردن فاز اول دریافت مجوز حرفه ای بود. تمام مدارک لازم در این خصوص را تهیه و بارگزاری کردیم و حالا منتظر اولین پاسخ هستیم. در این خصوص باید از سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و مسئول بحث مجوز حرفه ای باشگاه های ایران و بعلاوه علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کنم که در کنار ما بودند. اخذ مجوز حرفه ای، بدون تردید یک هدف مهم است که آن را با دقت دنبال می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بزرگ ترین مانع ما، بدهی به گابریل کالدرون و دستیارش است که در این زمینه هم اقداماتی اجرا شده و به زودی، گزارش کامل آن را خدمت طرفداران می دهیم تا انشاا... این پرونده هم ختم به خیر گردد. بدهی به کالدرون می توانست بهتر از اینها مدیریت گردد اما ما میراث دار این بدهی هستیم و باید در این شرایط سخت مالی، آن را پرداخت کنیم.

صدری با اشاره به شایعه حضور علیرضا امامی فر به اسم معاون اجرایی باشگاه توضیح داد: من کوشش کردم در تمام این مدت، رابطه صمیمانه و خوبی با پیشکسوتان عزیز پرسپولیس داشته باشم. آنها چشم و چراغ باشگاه هستند و حتما سهم بزرگی در رقم خوردن افتخارات داشتند. به همین دلیل، ملاقات و تماس با پیشکسوتان در برنامه هفتگی من بوده و با امامی فر هم رابطه خوبی دارم، اما بنا بر همکاری نیست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس سپس به بحث باز شدن حساب این باشگاه پرداخت: با کوشش فراوان پیروز شدیم حساب باشگاه را باز کنیم. از وزیر محترم اقتصاد، وزیر محترم ورزش و بعلاوه مدیران ارشد سازمان مالیاتی کشور تشکر می کنم که به ما یاری کردند تا این اتفاق رقم بخورد و حساب باشگاه بعد از مدت ها، قابل استفاده باشد. طرفداران باید بدانند بدهی به مالیات از سال 1380 برای باشگاه بوده و حالا با بدهی بسیار سنگین و باورنکردنی روبرویم. برای حل این مناقشه، احتیاج به زمان داریم تا موضوع را مدیریت کنیم.

صدری در مورد اسپانسرینگ مشترک با باشگاه استقلال این طور شرح داد: قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد. تاکید می کنم که کارگزار مشترک با تیم رقیب نداریم و نخواهیم داشت و از ابتدا هم چنین مباحثی مطرح نبود.

وی اضافه نمود: تمرینات تیم تا زمان بازی با الهلال ادامه دارد و برنامه ریزی هایی اجرا شده تا تیم را با برترین امکانات و پشتیبانی ممکن مسافر عربستان کنیم. امیدواریم کادرفنی و بازیکنان بتوانند مثل همواره یک نتیجه دلچسب و شیرین به طرفداران هدیه دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1857

به "صدری: با کوشش فراوان حساب باشگاه پرسپولیس را باز کردیم، قرار به همکاری با امامی فر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: با کوشش فراوان حساب باشگاه پرسپولیس را باز کردیم، قرار به همکاری با امامی فر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید