سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا به سوءرفتار جنسی متهم شد

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، گوردون ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا، که هفته پیش در جریان تحقیقات استیضاح، علیه دونالد ترامپ شهادت داد، به سوء رفتار جنسی و دست درازی به سه زن متهم شده است. او این اتهامات را رد نموده است.

سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا به سوءرفتار جنسی متهم شد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

شکایت این سه زن در نشریه پورتلند و پروپابلیکا مطرح شده و گفته شده که این موارد مربوط به پیش از زمانی بوده است که ساندلند به عنوان سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا انتخاب شده است.

ادعاهای مطرح شده مربوط به زمانی است که او در پورتلند و سیاتل در منطقه شمال غربی اقیانوس آرام به توسعه چندین هتل مشغول بوده است.

ساندلند ادعاهای این سه زن را رد نموده و آنها را متهم نموده که او را به دلیل شهادتش علیه دونالد ترامپ در جریان تحقیقات استیضاح، هدف قرار داده اند.

او در بیانیه ای که پنجشنبه 28 نوامبر منتشر شد، گفت: ادعاهای غیرواقعی و ساختگی است و من معتقدم که در راستای اهداف سیاسی است.

حدود یک هفته پیش (چهارشنبه 20 نوامبر) ساندلند در جلسه علنی کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، کارزار فشار بر اوکراین برای شروع تحقیقات علیه پسر جو بایدن را به پیش برده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 583

به "سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا به سوءرفتار جنسی متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا به سوءرفتار جنسی متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید