رونمایی از بزرگ ترین تلویزیون OLED دنیا ، نمایشگری برای تماشای جام دنیای قطر! (تور قطر ارزان)

به گزارش مجله پارمیسفان، ال جی اخیرا از بزرگ ترین تلویزیون او ال ای دی (OLED) دنیا با میزان 97 اینچ رونمایی نموده است. این تلویزیون قرار است در نمایشگاه صنعتی IFA که قرار است آدینه در شهر برلین شروع گردد، به نمایش درآید.

رونمایی از بزرگ ترین تلویزیون OLED دنیا ، نمایشگری برای تماشای جام دنیای قطر! (تور قطر ارزان)

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، این تلویزیون دارای یک صفحه نمایشگر فوق العاده 97 اینچی است که به گفته ال جی، تجربه های تماشایی فراگیر را در مقیاس بزرگ ارائه می دهد.

تلویزیون های او ال ای دی از پیکسل های خود روشنایی استفاده می نمایند که از این قابلیت برخوردارند که به صورت جداگانه روشن و خاموش شوند تا رنگ های سیاه عالی و رنگ های فوق العاده طبیعی را فراوری نمایند.

لئو گیبی، کارشناس دستگاه های متصل در سی سی اس اینسایت، در گفت وگویی گفت که انتظار می رود برگزارنمایندگان نمایشگاه ایفا 2022، که قبل از جام جهانی فوتبال در قطر، برگزار می گردد، بیشتر روی تلویزیون ها و سیستم های صوتی تمرکز نمایند. هنوز معین نیست جه زمانی این مدل بزرگ و تازه تلویزیون ال جی به بازار ارائه گردد. البته به احتمال زیاد این تلویزیون تا پیش از شروع مسابقات جام جهانی در 20 نوامبر 2022 در بازارهای جهانی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

لئو گیبی در ادامه اضافه کرد: تب جام جهانی همیشه باعث افزایش فروش محصولات تلویزیونی شده است. زمان جام جهانی آینده که در اواخر پائیز و اوائل زمستان سال جاری و مدت کوتاهی پس از فصل تعطیلات تابستانی خواهد بود نیز علت دیگری برای افزایش تقاضا در بازار جهانی برای خرید تلویزیون های تازه است. به گفته این تحلیلگر فناوری های نوین، ما انتظار زیادی نسبت به اعلام نام فراوریات تازه در عرصه واقعیت مجازی یا واقعیت اضافه نموده نداریم، اما تماشا بعضی از هدست ها در سطح نمایشگاه تعجب آور نخواهد بود؛ به ویژه اگر آنها بخواهند با نمایش تجربیات ورزشی، از هیجان فوتبال استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • لپ تاپ تاشوی ایسوس به بازار آمد | سبک، قدرتمند و زیبا

ال جی اعلام نموده است که تلویزیون تازه 97 اینچی بخشی از فراوریات گسترده این کمپانی در رده فراوریات موسوم به تلویزیون های ممتاز است. این رده شامل فراوری رو به رشدی از تلویزیون های دارای صفحه نمایشگر فوق العاده بزرگ است که برای تجربه های به یاد ماندنی تماشای خانگی طراحی شده اند.

ال جی بعلاوه قرار است یک مانیتور منحنی شکل بازی را نیز برای ارائه تجربه تازهی از بازی های سرگرم نماینده فراگیر، در نمایشگاه ایفا 2022 به نمایش بگذارد.

این شرکت بعلاوه یک تصفیه نماینده هوای تازه طراحی شده برای روی میزها که تصفیه هوای 360 درجه را ارائه می نماید را در این نمایشگاه در معرض دید بازتماشامایندگان قرار خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2156

به "رونمایی از بزرگ ترین تلویزیون OLED دنیا ، نمایشگری برای تماشای جام دنیای قطر! (تور قطر ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بزرگ ترین تلویزیون OLED دنیا ، نمایشگری برای تماشای جام دنیای قطر! (تور قطر ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید