رسوایی استاد سفیدپوست آمریکایی که خود را سیاهپوست جا زده بود

به گزارش مجله پارمیسفان، یکی از استادان دانشگاه جرج واشنگتن آمریکا که سال ها درباره هویت و نژاد بودن خود دروغ گفته بود، این ترم اجازه ندارد در رشته تاریخ و مطالعات آفریقایی آمریکایی تدریس کند.

رسوایی استاد سفیدپوست آمریکایی که خود را سیاهپوست جا زده بود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، جسیکا کروگ در فضای مجازی به دروغ عجیب خود درباره سیاهپوست بودن اعتراف کرد و نوشت: من در واقع یک زن سفیدپوست یهودی از کانزاس سیتی هستم و زندگی ام را سال ها بر یک دروغ عظیم ضد سیاه بنا نموده بودم. با این اعتراف، همکاران خانم کروگ در دانشگاه جرج واشنگتن اعلام کردند از دروغی که از شنیده بودند، سرخورده و شوکه هستند.

مسئولان دانشگاه هم گفته اند با احترام به باور آسیب دیده بسیاری از دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و دیگر استادان دست کم در ترم آینده کلاسی برای خانم کروگ برگزار نخواهد شد. هنوز معلوم نیست رابطه استخدامی این استاد پنهانکار با دانشگاه معتبر جرج واشنگتن همچنان برقرار است یا فاش شدن دروغ عظیم او باعث می گردد کرسی استادی هم از خانم کروگ گرفته گردد.

همکاران این استاد دروغگو از او خواستند از جایگاهش کناره گیری کند و اعلام کردند خانم کروگ در یک زمین مسموم پر از دروغ ریشه دارد. این استاد دانشگاه جرج واشنگتن با وانمود کردن اینکه سیاهپوست آفریقایی تبار است، از بسیاری از مزایای سیاه بودن در آمریکا بهره برده و بارها با نام جسیکا لابامبالرا در همایش های دفاع از حقوق سیاهان و رنگین پوستان سخنرانی نموده است.

مورد خانم کروگ بسیار شبیه یکی دیگر از فعالان حقوق سیاهان و رنگین پوستان آمریکاست که سال ها وانمود می کرد سیاهپوست است اما پدر و مادرش پنج سال پیش پرده از سفید بودن او برداشتند. ریچل دولزال با اینکه از والدین سفیدپوست به جهان آمده بود، تا ریاست انجمن ملی پیشرفت رنگین پوستان هم پیش رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1215

به "رسوایی استاد سفیدپوست آمریکایی که خود را سیاهپوست جا زده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی استاد سفیدپوست آمریکایی که خود را سیاهپوست جا زده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید