در همگامی با تغییرات صنعت خودرو انجام شد؛ تغییر نام دایملر

به گزارش مجله پارمیسفان، بنابر اعلام خودروساز بزرگ آلمانی ، در همگامی با تغییرات صنعت خودرو که در جریان است تغییر نام دایملر از اول فوریه 2022 با رسمی خواهد شد.

در همگامی با تغییرات صنعت خودرو انجام شد؛ تغییر نام دایملر

بیت ارن - حدود یک سال پیش بود که دایملر اظهار داشت نام خود را به مرسدس بنز تغییر می دهد. در آن مقطع این کمپانی از زمان تغییر نام خود حرفی به میان نیاورد، اما حالا معین شده که این اتفاق در اول فوریه سال جاری رخ خواهد داد.

حتما خواهید پرسید علت چنین تصمیمی از سوی دایملر که کمپانی مادر مرسدس بنز محسوب می گردد، چیست. در پاسخ باید گفت این تصمیم به خاطر همگام شدن با تغییرات صنعت خودرو اتخاذ شده است. به عبارت دقیق تر، با این استراتژی کمپانی آلمانی می خواهد بیشتر بر آینده و اهدافی مثل خودروهای بدون آلایندگی و نرم افزارهای نوین تمرکز کند. بد نیست اشاره کنیم پیش از این هم بخش خودروهای سنگین مرسدس بنز از این برند جدا شده و با نام دایملر تراکس به کار خود ادامه خواهد داد.

افزایش ارزش برند مرسدس بنز

مرسدس بنز امیدوار است با تغییرات اخیر ارزش برند آن به خاطر تمرکز روی تکنولوژی های تازه و قابلیت های دیجیتال بیش از پیش افزایش پیدا کند. بر کسی پوشیده نیست که خودروسازان سنتی به نوعی تسلا را سرلوحه خود قرار داده و به نوعی از سیاست های آن در فراوری خودروهای برقی الگوبرداری می نمایند تا ارزش برند خود را ارتقا دهند.

آنطور که بلومبرگ گزارش نموده، ارزش برند مرسدس بنز با افزایش 40 درصدی در 12 ماه گذشته به 74 میلیارد یورو (معادل 82.5 میلیارد دلار) رسیده است. علت اصلی این افزایش قابل توجه بیشتر شدن شمار مدل های الکتریکی کمپانی است. نکته جالب توجه اینکه آقای الا کلنیوس مدیرعامل دایملر در اظهار نظری جالب گفته در صورت تقویت جریان نقدینگی، سهام مرسدس بنز از پتانسیل های بسیار زیادی برخوردار است.

حتما می دانید که مهمترین رونمایی اشتوتگارتی ها در سال 2021، مربوط به سدان پرچمدار EQS بود. این خودرو به انبوهی از تکنولوژی های نوین و نمایشگرهای بزرگ مجهز بوده و سطح تازهی از استانداردها را در کلاس خودروهای لوکس برقی تعریف می نماید.

ناگفته نماند صنعت خودرو به غیر از برقی شدن در آستانه انقلاب خودران واقع شده است. این تحولات خودروسازان را به تکاپو انداخته تا با سرعتی بیشتر خود را با تغییرات موجود همگام سازی نمایند.

برای مثال به غیر از مرسدس بنز، فولکس واگن هم در حال پوست اندازی کامل بوده و آینده ای کاملا الکتریکی و خودران را برای خود ترسیم نموده است.

منبع: دیجیاتو

منبع: بیت ران
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2043

به "در همگامی با تغییرات صنعت خودرو انجام شد؛ تغییر نام دایملر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در همگامی با تغییرات صنعت خودرو انجام شد؛ تغییر نام دایملر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید