تور آلمان: خودروهای آلمانی تسلا ماه آینده از راه می رسند

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، ماسک که روز شنبه در این کارخانه حضور یافته بود اضافه کرد: حجم فراوری این کارخانه فعلاً پایین است و مدتی طول خواهد کشید تا به رقم پیش بینی شده برسد.

تور آلمان: خودروهای آلمانی تسلا ماه آینده از راه می رسند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

تسلا برای شروع فراوری خودروهای برقی خود در این کارخانه منتظر اعلام موافقت نهایی دولت آلمان است. تخریب منطقه ها جنگلی برای ساخت این کارخانه در آلمان موجب مخالفت بعضی مدافعان محیط زیست شده بود و قرار است وزیر محیط زیست آلمان تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد.

ماسک در واکنش به این نگرانی ها اظهار داشته که در کارخانه تازه، میزان آب نسبتاً اندکی مصرف می گردد و فراوری سلول های باتری های برقی هم به شکلی پایدار و منطبق با استانداردهای زیست محیطی صورت می گیرد.

در مرحله اول این کارخانه 5 هزار خودرو در ماه فراوری می نماید که این رقم ممکن است به 10 هزار خودرو در ماه هم افزایش یابد. بعلاوه پیش بینی می گردد تا سرانجام امسال میلادی همین تعداد باتری برقی هم در کارخانه مذکور فراوری گردد.

تسلا میخواهد با سرمایه گذاری 5 میلیارد یورویی یک کارخانه باتری مستقل هم با ظرفیت 50 گیگاوات در نزدیکی همین کارخانه تأسیس کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1845

به "تور آلمان: خودروهای آلمانی تسلا ماه آینده از راه می رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: خودروهای آلمانی تسلا ماه آینده از راه می رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید