خبرنگاران هیات شنا در همدان صاحب استخر اختصاصی می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: هیات ورزش شنا و شیرجه این استان برای نخستین بار صاحب استخر و دفتر اداری اختصاصی می گردد.

خبرنگاران هیات شنا در همدان صاحب استخر اختصاصی می گردد

به گزارش خبرنگاران حمید سیفی روز سه شنبه در نشست با اعضای هیات شنا همدان گفت: برخورداری از زیرساخت های لازم آموزشی، مدیریتی و اداری برای هیات های ورزشی استان بسیار لازم است و در حال حل دغدغه هیات ها در این زمینه هستیم.

وی بیان نمود: هیات های ورزشی باید فردی را به عنوان پیگیری امور و مصوبات این دیدارها معرفی نمایند تا این تصمیم گیری ها با خروجی مثبت همراه باشد.

سیفی اضافه نمود: هم اکنون پیگیری لازم برای در اختیار قراردادن فضای مناسب به هیات های ورزشی جهت انجام امورات دفتری هستیم چراکه اگر هیات زیرساخت مناسب نداشته باشد، فعالیتش سخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه هیات های ورزشی باید علاوه بر پیگیری برنامه های روزمره خود، ایجاد زمینه های توسعه زیرساخت های ورزشی به وسیله خیرین و نیز توسعه ورزش در سطح همگانی و قهرمانی را مورد توجه قرار دهند، گفت: جذب خیرین ورزش دوست یاری شایانی به پیروزیت هیات های ورزشی خواهد داشت.

وی با قدردانی از عملکرد هیات شنا، شیرجه و واترپلو همدان گفت: حضور افراد متخصص و متعصب در راس هیات، شرایط مطلوبی را در توسعه و پیشرفت این رشته های آبی رقم زده ست.

سیفی بر حمایت همه جانبه از هیات های فعال ورزشی استان تاکید نمود و گفت: سیاست و راهبرد اداره کل ورزش و جوانان استان همدان فعال سازی هیات های بدون فعالیت است تا بتوانیم ورزش استان را به صندلی واقعی برسانیم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو همدان نیز در این نشست با قدردانی از نگاه مثبت و حمایتی مدیرکل ورزش و جوانان همدان برای برطرف مسائل و دغدغه هیات های ورزشی استان، گفت: هیات شنا استان همدان ظرفیت های فراوانی در توسعه قهرمانی و همگانی دارد که در صورت حمایت هرچه بیشتر شکوفایی انبوهی از استعدادها را شاهد خواهیم بود.

حامد جلیلوند بیان نمود: در سال گذشته تنها با هشت ماه کوشش پیروز به کسب مقام دوم شنا در آب های آزاد، حضور در لیگ شنای کشور و آکادمی ها شدیم که نشانگر فراوانی استعداد نخبه در استان است.

وی اضافه نمود: افراد حاضر در هیات شنای همدان دلسوزانه و به صورت مستمر در کوشش برای توسعه و شکوفایی این ورزش هستند و با حمایت بیشتر می توانیم جزو بهترین رشته های ورزشی این استان در میادین ملی و بین المللی باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1672

به "خبرنگاران هیات شنا در همدان صاحب استخر اختصاصی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیات شنا در همدان صاحب استخر اختصاصی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید