5 مدال نقره المپیادهای علمی کشور به دانش آموزان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

به گزارش مجله پارمیسفان، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از کسب پنج مدال نقره المپیاد علمی کشور به وسیله دانش آموزان این استان اطلاع داد و گفت: شکوفایی استعدادهای دانش آموزان این نقطه از ایران اسلامی در دستورکار است.

5 مدال نقره المپیادهای علمی کشور به دانش آموزان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

حسنعلی میرعبدی اظهارداشت: المپیادهای علمی یکی از بزرگترین ماراتن های علمی کشور است که همه ساله از سطح استانی شروع و تا مرحله بین المللی ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست المپیادهای علمی سال تحصیلی 1401-1400 یک هزار و 800 دانش آموز از سراسر سیستان و بلوچستان شرکت کردند که در نهایت هفت دانش آموز وارد مرحله تابستانی کشوری شدند که از این میان پنج دانش آموز مدال نقره کشوری را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این پیروزیت در تاریخ المپیادهای علمی برای استان بی نظیر است، اعلام کرد: دانش آموزان محمد مجتبی سعادتی دهمرده، افشین خزاعی، محمد عرفان یزدان مهر از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی 2 ناحیه یک زاهدان و رضا جهانتیع از دبیرستان علامه حلی شهرستان زابل در المپیاد علمی زمین شناسی پیروز به کسب مدال نقره شدند.

وی ادامه داد: بعلاوه علیرضا دهقانی از دبیرستان دانشگاه شهرستان زابل نیز در این رقابت ها پیروز به کسب مدال نقره در المپیاد نانو فناوری شد.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2184

به "5 مدال نقره المپیادهای علمی کشور به دانش آموزان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مدال نقره المپیادهای علمی کشور به دانش آموزان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید