خبرنگاران فرهنگ سازی شعار سال جاری در دستور کار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش مجله پارمیسفان، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ سازی شعار سال جاری با عنوان جهش فراوری با جدیت در دستور کار مسؤولان این نهاد است.

خبرنگاران فرهنگ سازی شعار سال جاری در دستور کار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است

هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای تحقق شعار سال جاری از سوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در عمل به شعار سال جاری مشارکت لازم را با دیگر دستگاه های اجرایی استان انجام خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: دانش آموزان این استان به همراه اولیای آنها و جامعه معلمان ظرفیتی ارزنده برای تبیین و تحقق مطلوب شعار جهش فراوری هستند.

زارع پور مطرح کرد: توسعه مهارت های حرفه ای و فراوری در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، مراکز یادگیری محلی سوادآموزی، مراکز شبانه روزی و هنرستان های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد جزو مهمترین اولویت های آموزش و پرورش این استان برای تحقق هر چه بهتر شعار جهش فراوری است.

وی ابراز داشت: برنامه های فرهنگی مورد نظر برای اجرا در طول سال تحصیلی 1400 - 1399 از سوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار سال جاری شامل اختصاص آیین های صبحگاه مدارس و اجرای سرود، نمایش و مسابقه انشانویسی است.

افزون بر 161 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 996

به "خبرنگاران فرهنگ سازی شعار سال جاری در دستور کار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرهنگ سازی شعار سال جاری در دستور کار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید