خبرنگاران عملیات اجرایی مرکز فرماندهی کنترل انتظامی همدان آغاز شد

به گزارش مجله پارمیسفان، همدان- خبرنگاران- عملیات اجرایی ساختمان مرکز فرماندهی کنترل قرارگاه انتظامی امام علی(ع) همدان همزمان با آغاز دهه فجر با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری و فرمانده انتظامی استان همدان آغاز شد.

خبرنگاران عملیات اجرایی مرکز فرماندهی کنترل انتظامی همدان آغاز شد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران؛ استاندار همدان در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: در راستای ارتقای امنیت عموم مردم و فراهم کردن آسایش آنها عملیات اجرایی طرحی آغاز شد که قرار است به عنوان یک مرکز موثر در راستای ارتقای امنیت شهروندان به پلیس یاری کند.

سید سعید شاهرخی اضافه کرد: یکی از ویژگی های شاخص طرح مرکز فرماندهی کنترل قرارگاه انتظامی همدان، تکمیل پایش تصویری در استان است که در نظر است در همین ساختمان مستقر شده و یاری گر پلیس در حوزه های مختلف باشد.

وی گفت: با ساخت این طرح بر همه معابری که در سطح شهرها و مناطق استان وجود دارد نظارت کامل اجرا شده و این طرح به پلیس یاری می کند تا با اشراف کامل بر متخلفان و مخلان نظم و آسایش مردم غلبه کند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: همچنین راه اندازی این مرکز پایش تصویری در دستگیری سارقان و شناسایی اراذل و اوباش بسیار موثر است و این موضوع یاری شایانی به ارتقای سطح امنیت در استان می کند.

شاهرخی با بیان اینکه همدان از امن ترین استان های کشور است گفت: این امنیت حاصل تلاش کارکنان پلیس استان و همچنین اخلاق مداری، دینداری و ولایت مداری مردم استان همدان است.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز با قدردانی از حمایت استاندار از مجموعه پلیس استان گفت: عملیات اجرایی ساختمان قرارگاه امام علی (ع) پلیس استان توسط استاندار به زمین زده شد تا امنیتی مطلوب را برای مردم استان فراهم کنیم.

سردار سلمان امیری اضافه کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با یک هزار و 600 متر بنا در چهار طبقه برای پایش تصویری ساخته شده و با استفاده از دوربین مسائل امنیتی و ترافیکی رصد می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1479

به "خبرنگاران عملیات اجرایی مرکز فرماندهی کنترل انتظامی همدان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات اجرایی مرکز فرماندهی کنترل انتظامی همدان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید