جمع آوری متکدیان، بچه ها کار و معتادان متجاهر از لرستان

به گزارش مجله پارمیسفان، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان گفت: بر اساس مصوبه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان از روز 21 فروردین 99، بچه ها کار، متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان جمع آوری می شوند.

جمع آوری متکدیان، بچه ها کار و معتادان متجاهر از لرستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، احمد حسین فتایی اظهار کرد: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد اداره کل بهزیستی استان و شهرداری ها با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر، متکدیان، بچه ها کار و افراد زباله گرد اقدام کند و در صورت آلوده نبودن افراد یاد شده، آن ها را به مراکز نگهداری ماده 16 و در غیر این صورت به مراکز نقاهت گاهی راهنمایی نمایند.

وی بیان نمود: دهیاری های استان مأموریت یافتند تا با همکاری اداره کل دامپزشکی نسبت به ضدعفونی معابر و فضاهای عمومی روستاها اقدام نمایند. فرمانداران شهرستان های استان نیز باید تا اطلاع ثانوی از برگزاری مجالس و مراسم ختم و عزاداری در سطح شهرستان ها جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی به عمل آورند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان بیان نمود: جلوگیری از حضور عشایر سایر استان ها و همچنین راهنمایی عشایر وارد شده به خارج از مرزهای استان توسط تیم های ادارات کل امور عشایر و منابع طبیعی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی در اسرع وقت و اقدام لازم دبرای تامین دستکش مورد احتیاج بازار استان توسط معاونت هماهنگی امور مالی استانداری و اداره کل صمت تا هفته آینده، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 972

به "جمع آوری متکدیان، بچه ها کار و معتادان متجاهر از لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری متکدیان، بچه ها کار و معتادان متجاهر از لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید