توصیه آلمان به ترامپ: دنبال مقصر نباش!

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان امروز چهارشنبه از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره قطع حمایت اقتصادی از سازمان بهداشت جهانی انتقاد کرد و خواهان آن شد که به جای اتهام زنی، برای اتخاذ رویکردی جهانی در مواجهه با کرونا، به اتحاد و همبستگی روی بیاوریم.

توصیه آلمان به ترامپ: دنبال مقصر نباش!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

وی در این باره گفت: مقصر دانستن دیگران، گره گشا نیست. این ویروس حد و مرزی ندارد و ما باید همکاری نزدیکی در راستای مبارزه با آن داشته باشیم.

ماس اضافه کرد: یکی از بهترین راه های ممکن برای این همکاری، تقویت سازمان ملل به ویژه سازمان بهداشت جهانی از راه توسعه و توزیع سیستم های واکسیناسیون و آزمایش است.

لازم به ذکر است رئیس جمهوری آمریکا بامداد چهارشنبه مدعی شد که واشنگتن در حال آنالیز متوقف کردن اعطای یاری های اقتصادی به سازمان بهداشت جهانی است.

دونالد ترامپ در اظهارات خود، سازمان بهداشت جهانی را به سو مدیریت و پنهانکاری در بحران ناشی از شیوع کرونا متهم کرد.

وی مدعی شد: چین در مورد ارائه اطلاعات درباره شیوع کرونا با شفافیت برخورد نکرد چرا که در این صورت امکان مهار بیماری ممکن بود.

رئیس جمهوری آمریکا که با نقدها زیادی در مورد نحوه مدیریت شیوع بیماری کرونا روبرو است در برهه اخیر چندین بار سازمان بهداشت جهانی را به جانبداری از چین و کوشش برای مخفی کردن اطلاعات متهم نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 955

به "توصیه آلمان به ترامپ: دنبال مقصر نباش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه آلمان به ترامپ: دنبال مقصر نباش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید