برگزاری اولین جلسه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا، قول استاندار فارس برای برطرف مسائل تیم های هندبال استان

به گزارش مجله پارمیسفان، نخستین جلسه ستاد عالی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در شیراز برگزار گردید.

برگزاری اولین جلسه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا، قول استاندار فارس برای برطرف مسائل تیم های هندبال استان

برای سفر با تور پوکت زمستانی همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل با سفر به استان فارس و شهر شیراز در اولین جلسه ستاد عالی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که میزبان آن شهر شیراز است، حضور یافت.

تا از نزدیک شرایط برگزاری این مسابقات و الزامات میزبانی را با اعضای این ستاد آنالیز کند.

در این جلسه پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، رحیمی استاندار فارس، حاجی زاده، مدیر کل ورزش و جوانان، مهندس غلامشاهی، رئیس هیات هندبال استان و مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان فارس حضور داشتند.

علیرضا پاکدل در این جلسه با اشاره به فرایند واگذاری این میزبانی به کشورمان گفت: اهمیت بالای برگزاری این مسابقات باعث شد تا از چند ماه قبل ستاد اجرایی را تشکیل دهیم و امروز هم در حضور استاندار فارس و مدیران ارشد استان جلسه ستاد عالی را تشکیل دادیم. نقش دستگاه های اجرایی استان در برگزاری هرچه مطلوب تر این مسابقات بسیار مهم است.

حاجی زاده، مدیر کل ورزش و جوانان و عضو این ستاد با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، مطرح نمود: تمام ظرفیت و کوشش مجموعه ورزش و جوانان استان معطوف به برگزاری خوب و شایسته مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهد بود ، زیرا میزبانی شایسته این رویداد توان و ظرفیت های موجود را به نمایش خواهد گذشت و منجر به گسترش و تعمیم این رشته ورزشی خواهد شد.

استاندار فارس نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدام ارزنده دکتر پاکدل به جهت کوشش ایشان برای دریافت میزبانی این مسابقات برای کشورمان مطرح نمود: این مسابقات باید در مطلوب ترین شرایط ممکن برگزار شود و تمام امکانات و ظرفیت استان و دستگاه های اجرایی معطوف برگزاری شایسته این رویداد مهم بین المللی خواهد بود.

رحیمی استاندار فارس در خاتمه جلسه دستورات لازم در این خصوص را به مدیران دستگاه های اجرایی که در جلسه حضور داشتند بیان کرد و مقرر شد که با هماهنگی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات هندبال استان فارس کلیه اقدامات لازم به دستگاه های اجرایی ابلاغ و پیگیری مستمر صورت پذیرد.

در حاشیه این ملاقات و پس از جلسه شورای عالی ،در جلسه ای که با پیگیری رییس فدراسیون هندبال با حضور استاندار فارس ، حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان و غلامشاهی رئیس هیات استان فارس و همچنین پیری مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار گردید، دکتر پاکدل با اشاره به ظرفیت بالای هندبال فارس و افتخارافرینی های تیم هایی همچون شهید چمران لارستان ،نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در سال های اخیر،برای برطرف مسائل تیم های لیگ فزونی شهید شاملی کازرون و کربنات سدیم کاوه از استاندار فارس درخواست مساعدت ویژه نمود. که با قول مساعد استاندار فارس روبه رو شد.

در خاتمه این سفر نیز دکتر پاکدل با مهندس بنی کریمی مدیرکل شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی استان فارس به جهت یاری به هیات هندبال استان فارس و تیم های لیگ فزونی ملاقات و مصاحبه نمودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1262

به "برگزاری اولین جلسه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا، قول استاندار فارس برای برطرف مسائل تیم های هندبال استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جلسه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا، قول استاندار فارس برای برطرف مسائل تیم های هندبال استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید