تور ارزان گرجستان: زیباترین شهرهای گرجستان را با هم ببینیم

به گزارش مجله پارمیسفان، کشور گرجستان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در هر دو قاره اروپا و آسیا نیز قرار گرفته و همین خود دلیلی است که این کشور هم اروپایی به حساب بیاید و هم آسیایی. گرجستان این روزها برای ایرانیان یک مقصد مجذوب کننده گردشگری به شمار می رود.

تور ارزان گرجستان: زیباترین شهرهای گرجستان را با هم ببینیم

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

گرجستان، کشوری با طبیعت بکر و زیبا، شهرهای باستانی، غذاهای متنوع و یکی از قدیمی ترین زبان های دنیا، از جمله کشورهای محبوب گردشگران است. هر چند اغلب به مرکز این کشور زیبا، تفلیس و شهر ساحلی باتومی سفر می نمایند، اما شهرهای زیبای گرجستان بسیار زیاد است و گشتن در آن ها لذت زیادی دارد. در این بخش با خبرنگاران همراه باشید تا این شهرها را بهتر بشناسیم.

گوری

گوری به خاطر اینکه محل تولد جوزف استالین است نیز معروفیت دارد. در این شهر می توانید خانه او که به یک موزه تبدیل شده است را ببینید و با سال های کودکی این رهبر شوروی آشنا شوید.

کوتائیسی

کوتائیسی یکی از قدیمی ترین شهرهای گرجستان است که امروزه دومین شهر مهم این کشور نیز به شمار میرود. از جاذبه های مشهور آن می توان به کلیسای باگراتی اشاره نمود که در میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده است.

تلاوی

بر اساس یافته های باستان شناسی، شهر تلاوی از عصر برنز مسکونی بوده است و به مرور زمان به یک شهر سیاسی و اداری مهم در منطقه کاختی تبدیل شد. در میان جاذبه های مطرح این شهر می توان به دیوارهای قلعه قدیمی، قلعه لرد و یک درخت انجیر مصری 900 ساله اشاره نمود.

سیغناغی

سیغناغی شهری آرام است که بازدید از آن تجربه نو و متفاوتی خواهد بود. از دیگر دیدنی های این شهر کوچک، یک صومعه به نام Bodbe است که دو کیلومتر از سیغناغی فاصله دارد.

برجومی

برجومی به خاطر آب معدنی هایش معروفیت دارد. علاوه بر این، پارک ملی برجومی نیز تماشایی است یا به روستای لیکانی در نزدیکی این شهر بروید تا کمی بیشتر با زندگی محلی ها آشنا شوید.

مستیا

مستیا یکی از دورافتاده ترین نقاط در کشور گرجستان است که از قرون وسطی به جای مانده است. برای علاقه مندان به ماجراجویی و افرادی که به کوهنوردی علاقه مند هستند، سفر به مستیا بسیار لذت بخش خواهد بود. این شهر دریاچه های زیبا و تماشایی دارد.

باتومی

باتومی شهری ساحلی و یک مقصد محبوب برای سفر در فصل تابستان است که اخیرا بین گردشگران بین المللی به محبوبیت بالایی رسیده است. در بین شهرهای زیبای گرجستان معماری مدرن و شادابی شبانه روزی این شهر و غذاهای متنوع، باتومی را به یک مقصد محبوب گردشگری تبدیل نموده است.

اگر دوست دارید برای این دو روز مقصد گردشگری بیابید، در تعطیلی عید غدیر کجا برویم؟ را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر خیابان عفیف آباد شیراز، خیابان باغ و کافه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2120

به "تور ارزان گرجستان: زیباترین شهرهای گرجستان را با هم ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: زیباترین شهرهای گرجستان را با هم ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید