ایران در اندونزی پالایشگاه می سازد

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: رییس کمیسیون تجاری ایران و اندونزی گفت: بنا بر توافقات اجرا شده ایران تعدادی واحد پالایشی و پالایشگاه در اندونزی احداث می نماید که 30 درصد بودجه آن توسط ایران و 70 درصد توسط اندونزی تامین خواهد شد.

ایران در اندونزی پالایشگاه می سازد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، رودی رجب امروز در نشست مشترک تجار و صادرنمایندگان ایرانی با هیات تجاری اندونزی، گفت: با اتمام ساخت این پالایشگاه، حج مراودات تجاری دو کشور تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

رییس کمیسیون تجاری ایران و اندونزی با اشاره به تمایل شرکت های ایرانی و اندونزیایی برای توسعه روابط تجاری، اضافه نمود: حجم تجارت دو کشور در سال 2014 به 400 میلیون دلار رسید که امکان توسعه بیشتر آن نیز وجود دارد.

وی با اشاره به موانع پیش روی توسعه روابط دو کشور، گفت: مسایل سیاسی، تحریم و عدم شناخت کافی بازرگانی از بازار، موانعی را در گسترش روابط ایجاد نموده اند.

وی با بیان آنکه با لغو تحریم ها، روابط دو کشور توسعه مطلوبی پیدا خواهد نمود، اضافه نمود: روغن پالم، لاستیک، روغن خوراکی، پوشاک و تجهیزات صنعت نفت از جمله محصولاتی هستند که بین دو کشور مبادله می گردد.

رییس کمیسیون تجاری ایران و اندونزی گفت: البته علی رغم تحریم ها کوشش نموده ایم که تعاملات تجاری میان دو کشور را حفظ کنیم.

وی با بیان آنکه اندونزی سالانه به بیش از یک میلیون مترمکعب قیر ایران احتیاج دارد، به دلیل مشکلاتی که وجود دارد ناچار هستیم که این قیر را به صورت غیر مستقیم وارد کنیم که این مساله باعث افزایش قیمت این فرآورده نفتی می گردد.

رییس کمیسیون تجاری ایران و اندونزی با اشاره به مذاکرات روسای جمهوری ایران و اندونزی، گفت: هیات های تجاری دو کشور کوشش می نمایند توافقات روسای دو کشور را اجرایی نموده و روابط تجاری را توسعه دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 392

به "ایران در اندونزی پالایشگاه می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در اندونزی پالایشگاه می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید