ایرانسل روابط عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد
به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش بازرگانیخبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و مراسم پایانی هجدهمین جشنوارۀ بهترین های روابط عمومی ایران، با پیغام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) به عنوان سخنران ابتدایی و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان سخنران پایانی و با شعار روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیغامدها صبح و عصر امروز یکشنبه 26 دی 1400، با حضور فعالان ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و بین المللی، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید.
در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران به عنوان دبیر علمی برگزار گردید، متخصصان رشتۀ ارتباطات و روابط عمومی، طی سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، آخرین یافته ها و دیدگاه های خود را، به ویژه در مورد شرایط حاکم بر روابط عمومی ها در دوران پساکرونا، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند.
در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به علت توجه به معیارهای تعالی و سرآمدی در حوزۀ دیجیتال و اهتمام در پیاده سازی و اجرای آنها، شایستۀ دریافت لوح تندیس نشان ویژۀ روابط عمومی سرآمد دیجیتال کشور شناخته شد و مورد تقدیر نهاده شد.
ایرانسل بعلاوه، تندیس جایزۀ ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی را از هجدهمین دورۀ جشنوارۀ بهترین های روابط عمومی ایران دریافت کرد.
رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در یک پیغام ویدیویی به این مراسم، مهمترین وظیفۀ روابط عمومی ها در دوران پساکرونا را تقویت ارتباط بین افکار عمومی و سازمان ها برای تثبیت روندهای ارتباطی در این دوران دانست و بر لزوم آمادگی روابط عمومی ها برای مواجهه با این شرایط، با وجود تأثیرات دوران کرونا، تأکید کرد.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این مراسم با اشاره به پیش بینی تحول قابل توجه در صنعت گردشگری و رشد شدید تقاضا در دوران پساکرونا، نقش روابط عمومی ها در برقرار ارتباطات لازم و معرفی ظرفیت های گردشگری را در این زمینه تأثیرگذار برشمرد و گفت که روابط عمومی ها، پل ارتباطی مردم با نهادها هستند و می توانند انسجام درونی سازمان ها را نیز بالا ببرند.
هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، در مقطعی که دنیا هنوز درگیر بیماری کووید-19 است و تجربه ای تاریخی را پشت سر می گذارد، کوشش کرد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی، به یک بیانیه و جمع بندی در مورد احصای تغییرات و تأثیرات ناشی از آنها بر روابط عمومی در دورۀ پساکرونا دست یافته و دریابد که تأثیرات و تغییرات آینده روابط عمومی بر پایۀ کرونا چگونه خواهد بود و چه تأثیراتی را بر حرفۀ روابط عمومی خواهد داشت.
منبع: خبرگزاری مهر