اهمیت رشته علوم انسانی در توسعه مالی کشور

به گزارش مجله پارمیسفان، سعد آبادی، گفت: اهمیت دادن به رشته علوم انسانی در جامعه باعث توسعه مالی کشور خواهد شد.

اهمیت رشته علوم انسانی در توسعه مالی کشور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علی اصغر سعد آبادی عضو هیئت علمی و مدیر مرکز نوآوری فناوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار درباره هدف افتتاح مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی این دانشگاه، گفت: این مرکز با هدف ارتباط جامعه صنعت و دانشگاه به منظور کابردی سازی علوم انسانی به وجود آمده است.

او اضافه نمود: در مدت 33 روزی که مرکز نوآوری علوم انسانی کار خود را به صورت رسمی شروع نموده است، توانسته 4 شتاب دهنده و 11 استارت آپ را در این مرکز مستقر کند.

سعد آبادی توضیح داد: 80 میلیارد ریال سرمایه تعهد شده در مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی قرار است طی مدت 6 ماه به تیم ما تعلق گیرد.

سعد آبادی درباره فضای موجود در مرکز نوآوری فناوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی، گفت: 70 متر مربع فضا در اختیار مرکز نوآوری واقع شده است که به 140 متر خواهد رسید.

راه اندازی کرسی های علمی و مدارس مهارتی/ به دنبال تعالی در علوم انسانی هستیم

این عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به ارزآور بودن مرکز نوآوری فناوری علوم انسانی و اجتماعی برای اقتصاد کشور اظهار کرد: ارز آور بودن مراکز نوآوری و فناوری بستگی به تیم هایی دارد که جذب این مرکز خواهند شد.

سعد آبادی درباره اهمیت رشته علوم انسانی یادآوری کرد: هم اکنون 3 تیم در این مراکز به مدت 6 ماه از شروع کار مشغول به فعالیت هستند که سرمایه گردش ماهانه آن ها بالغ بر 2 میلیارد تومان است و با اینکه همه فکر می نمایند در حوزه علوم انسانی پول وجود ندارد، اما این تیم ها توانسته اند رشد و توسعه زیادی در اقتصاد کشور داشته باشند.

مهم ترین دغدغه فعالان ایده های نوآورانه/ استقرار شتاب دهنده در مراکز نوآور

او اضافه نمود: 51 درصد جامعه کشور فارغ التحصیلان رشته علوم انسانی هستند که متاسفانه بیشتر این افراد بیکار بوده و مرکز نوآوری فناوری علوم انسانی و اجتماعی محل خوبی برای جذب و توانمندی های دانشجویان یا فارغ التحصیلان علوم انسانی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 808

به "اهمیت رشته علوم انسانی در توسعه مالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت رشته علوم انسانی در توسعه مالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید