آینده مبهم دو فوق ستاره؛ پیشنهاد تمدیدقرارداد بارسلونا به لیونل مسی تا کوشش یونایتد و پی اس جی برای جذب رونالدو

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرگزاری خبرنگاران- پیشنهاد رسمی بارسلونا به لیونل مسی ارائه شده و حالا همه در انتظار تصمیم گیری او هستند.

آینده مبهم دو فوق ستاره؛ پیشنهاد تمدیدقرارداد بارسلونا به لیونل مسی تا کوشش یونایتد و پی اس جی برای جذب رونالدو

به گزارش خبرنگاران، آینده لیونل مسی در هاله ای از ابهام واقع شده است و هنوز تکلیف این ستاره محبوب تعیین نشده است. طبق ادعای نشریه اسپورت، خوان لاپورتا در مجموع قراردادی 10 ساله به لیونل مسی ارائه داده است. بر اساس این پیشنهاد لیونل مسی تا دو سال آینده به عنوان بازیکن در بارسلونا بازی نموده و دو سال دیگر راهی اینتر میامی خواهد شد. در واقع آخرین بازی مسی به عنوان بازیکن بارسلونا در فصل 2022-23 انجام خواهد شد.

اما در این دو فصل، لیونل مسی سفیر باشگاه بارسلونا نیز بوده و در واقع همزمان این وظیفه را در کنار حضور در لیگ ایالت متحده انجام خواهد داد. در واقع او به شریک استراتژیک باشگاه تبدیل خواهد شد و پروژه های ورزشی این باشگاه را نیز پیش می برد.

در مجموع این چهار سال، باشگاه بارسلونا موظف به پرداخت 240 میلیون یورو به ستاره آرژانتینی خود است. در ادامه و در سال 2025، لیونل مسی دوباره به بارسلونا بازگشته و به مدت پنج سال دیگر و تا سال 2031 دوباره به فعالیت خود به عنوان سفیر باشگاه ادامه خواهد داد. البته طرفین هنوز در خصوص دستمزد لیونل مسی در آن شش سال دوم به توافق نرسیده اند و کاپیتان بارسا در حال حاضر خواهان روشن شدن دقیق درآمدش در آن مقطع شده است.

دیروز خوان لاپورتا در کنفرانس خبری خود اگرچه خاطرنشان کرد هنوز توافق حاصل نشده، اما شرایط را مثبت ارزیابی کرد و در نهایت به نظر می رسد این پیشنهاد مورد قبول لیونل مسی قرار خواهد گرفت. قرارداد این بازیکن با باشگاه بارسلونا تمام شده و بهترین گلزن تاریخ این تیم باید به زودی در خصوص آینده خود تصمیم گیری بکند.

از طرفی احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به تیم هایی چون پاری سن ژرمن یا منچستریونایتد وجود دارد. آینده کریستیانو رونالدو در هاله ای از ابهام قرار گرفته و احتمال جدایی او از جمع بازیکنان بیانکونری روز به روز بیشتر می گردد. قرارداد کریستیانو رونالدو با یوونتوس در سال 2022 به سرانجام می رسد و ممکن است ستاره پرتغالی تورین را در فاصله یک سال مانده به سرانجام قراردادش ترک کند. گاتزتا دلااسپورت مدعی شد رونالدو از شرایط خود در یوونتوس ناراضی است و بازگشت مکس آلگری نیز اوضاع را برای ستاره سابق رئال مادرید بهتر ننموده است.

به نظر می رسد رونالدو نامزد اصلی جانشینی کیلیان امباپه در ترکیب پاری سن ژرمن است. قرارداد ملی پوش فرانسوی در سال 2022 به سرانجام می رسد و او هنوز برای تمدید قرارداد با پی اس جب توافق ننموده است. به همین دلیل اخباری در خصوص احتمال انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن در صورت جدایی امباپه وجود دارد. همچنین ممکن است شاهد معاوضه بین این دو باشگاه بر سر رونالدو و مائورو ایکاردی باشیم. یوونتوس از گذشته علاقمند به جذب مائوریتو بوده و ممکن است این بازیکن راهی تورین و رونالدو راهی پاریس شوند.

اما گزینه بعدی انتقال دوباره کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد است. قرارداد پل پوگبا نیز سال آینده با یونایتد تمانم می گردد و احتمال معاوضه بین او و رونالدو وجود دارد. البته برای قطعی شدن این انتقال، رونالدو باید دستمزد خود را کاهش بدهد و البته یوونتوس نیز مقداری پول نقد به یونایتد پرداخت بکند.

ژوزه مورینیو در روزهای اخیر با کریستیانو رونالدو تماس گرفته و از مهاجم ناراضی یوونتوس که قصد جدایی از این تیم را دارد، خواسته تا برای ادامه استفاده از امتیازات مالیاتی در ایتالیا، به تیم رم بپیوندد. قرارداد رونالدو با یوونتوس در ماه ژوئن سال 2022 به سرانجام می رسد اما گزارش های متعدد در ایتالیا حاکی از آن است که کاپیتان تیم ملی پرتغال احتمالا در همین تابستان تورین را ترک خواهد نمود.

بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به یوونتوس چندان به نفع رونالدو نخواهد بود و به گزارش لا گاتزتا دلو اسپورت، ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید اصلا از شنیدن این خبر شادمان نشده است. لا استامپا فاش نموده است که ژوزه مورینیو، سرمربی هموطن رونالدو و سرمربی سابق رئال مادرید، که راهنمایی رم را در فصل بعد بر عهده خواهد داشت با رونالدو تماس گرفته و ضمن پرس و جو درباره برنامه هایش برای آینده، به او گفته که در رم از او استقبال خواهد شد.

پیوستن به رم برای ادامه استفاده از امتیازی که خارجی ها در پرداخت مالیات در ایتالیا دارند، مفید خواهد بود اما این روزنامه تاکید نموده که عملی شدن چنین سناریویی به هزاران دلیل بسیار پیچیده خواهد بود. در این گزارش آمده است که روز به روز بیشتر جدایی رونالدو از یووه مسجل می گردد و ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، پیش از این درباره بازگشت پرشور رونالدو به اولدترافورد با منچستریونایتد تماس گرفته است. مدیر برنامه های رونالدو همچنین با رئال مادرید هم در تماس بوده اما دستمزد سالیانه 31 میلیون یورویی ستاره پرتغالی همه مشتریان احتمالی را می ترساند. رونالدو فصل 21-2020 را در حالی به سرانجام رساند که با 29 گل آقای گل سری آ شد و در طول 133 بازی خود برای یووه، از زمان پیوستن به این تیم، 101 گل به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1704

به "آینده مبهم دو فوق ستاره؛ پیشنهاد تمدیدقرارداد بارسلونا به لیونل مسی تا کوشش یونایتد و پی اس جی برای جذب رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده مبهم دو فوق ستاره؛ پیشنهاد تمدیدقرارداد بارسلونا به لیونل مسی تا کوشش یونایتد و پی اس جی برای جذب رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید