آواتار به یاری پاسخگویی به مشترکان ایرانسل می آید

به گزارش مجله پارمیسفان، فاز اول آواتار (Avatar)، پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

آواتار به یاری پاسخگویی به مشترکان ایرانسل می آید

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با بهره برداری از آواتار، هوش مصنوعی (AI) به یاری جوابگویی به مشترکان در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل می آید.

بر این اساس، آواتار می تواند به عنوان جوابگوی مشترک، ارائه خدمات بر بستر VOIP را فراهم کند. این ویژگی، مرکز ارتباط با مشتریان را به صورت مجازی گسترش داده و امکان مدیریت تماس های ورودی بیشتری را با همزمانی بالا فراهم می نماید. آواتار همچنین علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها، سطح رضایت مشتریان را افزایش می دهد.

آواتار، صبح سه شنبه 28 بهمن ماه 1399، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، در غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه اینترنت اشیا (IoTEX)، واقع در سالن 27 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، رونمایی شد.

ایرانسل همیشه کوشیده است تا با پیاده سازی روش های نوین و دیجیتال، امکان دسترسی مشترکان به کارشناسان ایرانسل و جوابگویی سریع و دقیق به مشترکان را هر چه بیشتر تسهیل کند. مشترکان ایرانسل می توانند به صورت شبانه روزی، در هفت روز هفته، به وسیله گفت وگوی آنلاین در وب سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من، ارسال پیغام در حساب های ویژۀ جوابگویی به مشتریان ایرانسل در شبکه های اجتماعی با نام های کاربری irancellhelp و irancellsupport و در اپلیکیشن های پیغام رسان با نام کاربری irancellCRMbot و نیز تماس تلفنی با شماره گیری شماره 700 از خطوط ایرانسلی و 09377000000 از سایر خطوط، پرسش ها یا مسائل احتمالی خود را با کارشناسان مرکز ارتباط با مشترکان ایرانسل، مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، آذر ماه سال جاری، برای هفتمین سال متوالی، پیروز شد تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف نمایندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان و نیز لوح زرین دهمین دورۀ همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش فراوری را به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه دریافت نمایندۀ این لوح کسب کند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1523

به "آواتار به یاری پاسخگویی به مشترکان ایرانسل می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آواتار به یاری پاسخگویی به مشترکان ایرانسل می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید