47 فقره پروانه فراوری با اشتغال 948 نفر در آشتیان صادر شده است

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، محمد رضا حاجی پور روز سه شنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در آشتیان گفت: دو طرح صنعتی تولیدی با پیشرفت بالای 60 درصد در آشتیان در حال اجرا است که با تکمیل و راه اندازی این دو طرح برای بیش از 40 نفر اشتغال ایجاد می گردد.

47 فقره پروانه فراوری با اشتغال 948 نفر در آشتیان صادر شده است

حاجی پور اعلام کرد: در زمینه صنعت پاک در آشتیان، بر اساس آخرین برنامه ریزی هایی که در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اجرا شده است، اولویت های سرمایه گذاری در صنایع، به سمت صنایع پاک سوق داده می گردد.

وی ادامه داد: موضوع نساجی و پوشاک یکی از اولویت های سرمایه گذاری در این شهرستان است. تجهیزات و لوازم پزشکی نیز در اولویت بعدی واقع شده است و ساخت قطعات خودرو و حوزه برق و الکترونیک نیز از جمله این موارد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود اعلام کرد: موضوع بهره مندی از اعتبارات اشتغال فراگیر تبصره 18 قانون بودجه 97 از مواردی است که می تواند یاری های اعتباری خوبی برای ایجاد اشتغال به همراه داشته باشد.

حاجی پور ادامه داد: در این ارتباط نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی قول داده است که با توجه به پیگیری هایی که در مجموعه صندوق توسعه ملی دارد، بتوان از این یاری های فنی و اعتباری برای ایجاد واحدهای تولیدی استفاده کرد و در این رابطه تخصیص اعتباری برای استان منظور گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 93

به "47 فقره پروانه فراوری با اشتغال 948 نفر در آشتیان صادر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "47 فقره پروانه فراوری با اشتغال 948 نفر در آشتیان صادر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید