کونته: ایتالیا مقابل هلند فراتر از یک تیم خاص بود، هیجان زده ام

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: سرمربی آتزوری در پی پیروزی شاگردانش مقابل هلند از ایتالیا با عنوان فراتر از یک تیم خاص یاد کرد.

کونته: ایتالیا مقابل هلند فراتر از یک تیم خاص بود، هیجان زده ام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری محبت آمیز در استادیوم استادیو کوموناله سن نیکولا شهر باری میهمان خود، هلند را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. گل های آتزوری را در این بازی چیرو ایموبیله (3) و دنیله دروسی (10- پنالتی) به ثمر رساندند. شاگردان گاس هیدینگ در حالی در این بازی تن به شکست دادند که از دقیقه 9 در پی اخراج برونو مارتینز ایندی 10 نفره به بازی ادامه می دادند.

آنتونیو کونته که اولین تجربه سرمربیگری اش با تیم ملی ایتالیا را با پیروزی پشت سر گذاشت، به شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: به غیر از نتیجه ای که در این بازی رقم خورد از نحوه عملکرد بازیکنانم به لحاظ کوشش تیمی، کارهای تهاجمی و ایده های فوتبالی که به دنبالش بودیم، هیجان زده شدم. بازی هایی اینچنینی اعتماد به نفس و اشتیاق ما را برای پیشبرد پروژه ای که در نظر داریم، افزایش می دهد و به آن اعتبار می بخشد.

وی اضافه کرد: ایتالیا در جهت درستی واقع شده است. پیش از این بازی شش جلسه تمرینی فشرده برای مرور کارهای تاکتیکی برگزار کردیم و خوشحالم که بازیکنان مان با سختکوشی خود مشتاق به عملی کردن این تاکتیک ها بودند. در تیم ایتالیا هم بازیکنان باتجربه دیده می شوند هم بازیکنان جوان که می توانند تبدیل به قهرمانان بزرگی شوند. هنوز راه زیادی برای پیمودن باقی مانده ولی همانطور که همواره گفته ام کسب پیروزی سرآغاز رسیدن به پیروزی های دیگر است.

سرمربی پیشین یوونتوس توضیح داد: در این بازی بازیکنان خاصی در میدان داشتیم و باید بگویم که آنها فراتر از یک تیم خاص بودند. باید سخت به کارمان ادامه دهیم و خودمان را برای بازی سه شنبه مقابل نروژ که ثابت نموده حریفی سرسخت است، آماده کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 491

به "کونته: ایتالیا مقابل هلند فراتر از یک تیم خاص بود، هیجان زده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: ایتالیا مقابل هلند فراتر از یک تیم خاص بود، هیجان زده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید